علاقه ، عشق و دوست داشتن از موضوعات پر اهمیت هر فرد در زندگی محسوب می شود.

تاروت دات آی آر: عشق به دوست صمیمی ، عشق به جنس مخالف و … .هر نوع از این دوست داشتن ها به نوعی در زندگی انسان تاثیر می گذارد. اما دوست داشتن واقعی که امروز ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد عشق بین دو جنس مخالف است. عشق و دوست داشتن مرد به زن و زن مرد.نکته ای که اهمیت دارد اینکه خیلی از افراد نمی‌توانند دوست داشتن واقعی را تشخیص دهند و ضربه‌های احساسی زیادی می خورند. این مقاله نشانه‌هایی از عشق و دوست داشتن های واقعی را بیان می کند که شما و دیگر افراد بتوانید راحت تر دوست داشتن های دروغین را از واقعی تشخیص دهید و از نظر احساسی ضربه نخورید. 

افرادی که واقعا عاشق باشند هنگامی که با فرد مورد نظر خود روبرو می‌شود ، رفتارهای خاصی از خود نشان می‌دهند و صحبت‌های خاصی را بر زبان می‌آورند از جمله:

۱. از رفتار طرف مقابلشان تقلید می‌کنند:
زمانی که با کسی که واقعا دوستش دارد رو به رو میشود به صورت ناخودآگاه اخلاق و رفتار او را تقلید می کند ، به طوری که خودش هم متوجه نمی‌شود. اما اگر از دور شاهد رفتار دو عاشق باشید به صراحت این موضوع را متوجه خواهید شد.

۲. مدام از شخص مورد نظر خود را تعریف می‌کنند:
از جمله مواردی که می‌توان عشق و دوست داشتن فردی را نشان دهد ،تعریف کردن از شخص مقابلش است. آنها مدام از طرف مقابل خود تعریف می‌کنند و دوست دارند اینگونه احساساتشان را نشان دهند.

۳. نمی‌توانند لبخند خود را کنترل کنند:
عاشق های واقعی در مقابل شخص احساسی خود نمی‌توانند نگاه و لبخند خود را کنترل کنند. به دلیل وجود احساسات قوی که در آنها نسبت به شخص مورد نظر ایشان وجود دارد به هر رفتار او واکنش نشان می دهند. مثلا اگر او بخندد خواه‌ناخواه فرد عاشق نیز شروع به لبخند زدن میکند.

۴. از عشق خود محافظت می کنند:
کسانی که واقعاً فردی را دوست داشته باشند به هر نحوی که شده می‌خواهند از شخص مورد نظر خود محافظت کنند. هرچند این محافظت کرده و کم و کوچک باشد.

۵. با تمام وجود احترام می‌گذارند:
وقتی فردی عاشق کسی باشد و او را عمیقا دوست بدارد ، با احترامی بیشتر و خاص تر با او رفتار می‌کند. در هر کاری از او نظر می خواهد ، به افکار و احساسات او احترام می‌گذارد و با کمک گرفتن از او تصمیم های مهم زندگی خود را می‌گیرد.

۶. همیشه حقیقت را می گویند:
آنها در همه حال به شخص احساسی خود واقعیت را می‌گویند. حتی اگر واقعیت‌ تلخ و آزاردهنده باشد. ترجیح می دهند که به هیچ عنوان دروغ نگویند. آنها با صداقت کامل قدم برمی‌دارند و رابطه را ادامه می‌دهند.

۷. در همه شرایط کنار عشق خود می مانند:
وقتی عشق به سراغ کسی برود تعهد را نیز به دنبال خود دارد. کسانی که عاشق میشوند به فرد مورد نظر خود تعهد می دهند که در همه شرایط خوشی و ناراحتی ، سختی و آسانی و … کنار او خواهند بود و با کمک هم زندگی را می گذرانند.

۸. خیره نگاه می‌کنند:
زمانی که با عشق خود روبرو می شوند چنان به او خیره نگاه می‌کنند و غرق می‌شوند که به نظر می‌رسد کشف جدیدی را کرده‌اند. آنها از نگاه کردن به عشق خود خسته نمی شوند.