هیچ استراتژی یکسانی وجود ندارد. همه چیز به موقعیت فردی شما و اینکه به دنبال تبدیل شدن به چه نوع تأثیرگذار هستید بستگی دارد.

اما در اینجا چک لیستی از استراتژی های من برای هر کسی که به دنبال تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر است را ذکر میکنم:

اول از هرچیز  درک کنید که چه کسی هستید و به چه چیزی بیشتر اهمیت می دهید.

محتوای شما باید متمرکز باشد و با آنچه که هستید هماهنگ باشد. متکی به خود باشید و سعی نکنید چیزی باشید که نیستید.

• ایجاد و رشد روابط ملموس. با اینفلوئنسرهای بالقوه در حوزه کاری خود تماس بگیرید و با آنها همکاری کنید.

به زندگی آنها ارزش بیافزایید، و در حالت ایده آل، در ازای آن ارزش دریافت کنید. •

یک برند شخصی قوی از خود بسازید. شما باید در پیام‌رسانی خود ثابت قدم باشید،

از تصاویر بصری جذاب و چشم‌نواز استفاده کنید، در تعامل با مخاطبان خود فعال باشید، و یک بیوگرافی واضح و مختصر داشته باشید تا مردم بدانند هدف شما چیست.

• دنبال کنندگان زیادی به دست آورید. روی کیفیت تمرکز کنید نه کمیت و همیشه در تعامل با فالوورهای خود فعال باشید.

محتوای خود را تغییر دهید، آن را به صورت متقابل تبلیغ کنید و آن را برای دیگران بازاریابی کنید تا جذابیت بیشتری کسب کنید.

• محتوای خود را بهینه کنید. همیشه محتوای با کیفیت بالا تولید کنید و مطمئن شوید که به وضوح با برند و مخاطبان شما همسو باشد.

همچنین درباره محتوایی که بهترین عملکرد را دارد تحقیق کنید و بهترین الگوریتم‌ها را برای رشد سریع‌تر بهینه کنید.

• از قدرت اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید.

با سایر اینفلوئنسرهای محبوب تماس بگیرید و با آنها همکاری کنید تا هر دوی شما سود ببرید. حتی اگر لازم باشد هزینه کنید.

• خود را تبلیغ کنید. مطمئن شوید که خود را به افراد مناسب معرفی می کنید و از کانال های مناسب برای دستیابی به فالوورهای بالقوه بیشتری استفاده می کنید.

در پایان روز، همه چیز به کاری که انجام می دهید و تلاشی که انجام می دهید بستگی دارد. هیچ راهبردی برای همه وجود ندارد و چیزهای خوبی نصیب کسانی می شود که کار می کنند. موفق باشید

تاروت کبیر