سرگرمی آیا میدانید
متولدین کدوم ماه حسودترن؟


حسادت یکی از احساساتی می باشد که در اکثر افراد نهادینه شده است. از این رو بر اساس بررسی های انجام شده، متولدین برخی ماه ها نسبت به بقیه، بیشتر حسود هستند.
میزان حسادت متولدین ماههای مختلف سال

یکی از ویژگی های دوست نداشتنی در هر انسانی، حسادت است که متاسفانه اثرات منفی بسیار زیادی در زندگی و روابط فرد میگذارد اما خوب میدانیم که گاهی این خصلت منفی به نوعی، از او جدا نشدنی است و بدون اختیار به این رفتار ادامه میدهد. ولی امروزه روانشناسان در مورد حسادت به صورت علمی و کاملا کارشناسانه بحث میکنند و اغلب سعی در رفع آن با شیوه های تخصصی دارند. قصد نداریم بحث را علمی کنیم و از فان بودن موضوع دورتان کنیم پس بهتر است بگوییم که  حسادت از ناامنی،

ترس و نگرانی از ناتوانی های فرد نشأت می گیرد. به معنای یک وضعیت ناراحت کننده و اضطراب در درون فرد است. حسادت ممکن است عامل ایجاد احساسات منفی دیگر هم باشد اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کدام افراد حسادت بیشتری در درون خود دارند؟ این قسمت از نمناک را تا انتها مطالعه کنید تا به جواب سوال خود برسید. 

آبان
حسود ترین افراد، آبان ماهی ها هستند. آبان ماهی ها خیلی سخت اعتماد می کنند و به اطرافیان شخصی که به او اعتماد کرده اند، نیز حسادت زیادی دارند. هنگامی که همسر پیدا کنند، خیلی نسبت به اطرافیان او حسود می شوند. 

شهریور
شهریور ماهی ها حسود هستند اما در رابطه خیلی حسادت به خرج نمی دهند، بلکه در شغل و کارشان این گونه هستند. نمی خواهند که شخص دیگری از آن ها بهتر کار انجام دهد. اگر متوجه شوند که شخص دیگر از آن ها بهتر عمل کرده، قطعاً حس حسادت در آن ها شعله ور می شود. 

فروردین 
فروردین ماهی ها معمولاً مودی هستند و حسادت هم درون آن ها شعله ور است. به افراد زیادی حسادت می کنند و سریعاً این حسادت را در رفتارشان نشان می دهند. آن ها خیلی زود جوش می آورند اما این قضیه موقتی است و طبق احساسات شان رفتار می کنند و حتی شاید به خاطر حسادت بی جا، همسر خود را نیز به دردسر بیندازند. 

اردیبهشت 
حسادت اردیبهشتی ها در رابطه شان همراه با خشم ابراز می شود. آن ها معمولاً در این مورد احساس ناامنی دارند. خیلی حس مالکیت در آن ها قوی است. هنگامی که زندگی خصوصی شان محفوظ باقی بماند، حال خوبی دارند و در غیر این صورت نسبت به اطرافیان همسر خود حسود می شوند. هرگز با زندگی خصوصی خود شوخی ندارند و اگر متوجه شوند که شما خیلی به او اهمیت نمی دهید، خیلی حسود می شوند.

مرداد
مرداد ماهی ها معمولاً افراد وفاداری هستند اما این وفاداری نیازمند توجه از سمت همسرشان است. این افراد خیلی زود و راحت حسود می شوند. آن ها به شخصی نیاز دارند که مدام عشقش را ابراز کند و هرگز نمی توانند ببینند که همسرش از شخص دیگری تعریف و تمجید کند. 

تیر
متولدین ماه تیر جزء حسود ها هستند. آن ها زمانی که در رابطه می باشند، به دنبال امنیت زیاد از سمت همسرشان می گردند و روحیه حساسی دارند. اگر با یک تیر ماهی ازدواج کرده اید، حتما به احساسات او پاسخ دهید و او را درک کنید و اجازه ندهید که حسادتش برانگیخته شود. 

مهر
مهر ماهی ها درک بالایی دارند و معمولاً از پس خودشان بر می آیند. اگر چیز های مختلف طبق میل آن ها پیش نرود، در وهله اول آن را می پذیرند. خیلی اهل حسادت نیستند و اگر هم بابت چیزی حسادت داشته باشند، شما متوجه این قضیه نمی شوید. 

دی
دی ماهی ها معمولا تفکرات عمیقی در مورد حسادت دارند و خیلی این حس خود را ابراز نمی کنند. آن ها خودشان را درگیر چیز های بی ارزش مثل حسادت نمی کنند و کنترل خوبی روی خود و اتفاقات اطرافشان دارند. 

آذر
آذر ماهی ها افراد خوش بین و خوش گذرانی هستند و شما غیر از این در آن ها نمی بینید. اگر بخواهند از شما جدا شوند و بخواهید آن ها را به رابطه برگردانید، متوجه حسادت درون شما می شوند. معمولاً جزء افرادی هستند که کمترین میزان حسادت را دارند. 

اسفند 
اسفند ماهی ها افراد حسودی نیستند اما طبیعتاً احساساتی رفتار می کنند و شاید در رابطه کمی حسادت به خرج دهند؛ مخصوصا اگر احساس کنند که رابطه شان آشفته شده است. مردان اسفند ماهی عاشق خانم های صادق و با درک بالا هستند و اینکه طرف مقابل با آن ها صادقانه و مستقیم رفتار کند، به شدت برایشان پسندیده است. 

خرداد
حسادت خرداد ماهی را هرگز نمی توان با حسادت آبان ماهی ها مقایسه کرد. اگر با یک خرداد ماهی وارد رابطه شوید، متوجه خواهید شد که کمترین میزان توجه را نسبت به ماه های دیگر دارد و خیلی درگیر حسادت نمی شود. هنگامی که درگیر رابطه با شما باشد، به جای حسادت ورزیدن، روی پای خودش می ایستد و کار خود را انجام می دهد و درک بالایی هم دارد. 

بهمن
بهمن ماهی ها به اندازه ماه های دیگر حسادت نمی کنند و می توانند هر مشکلی را حل کنند. بنابراین حس ناامنی و حسادت برای آن ها دغدغه نیست. شاید در رابطه کمی حسادت داشته باشند اما سعی می کنند که به آن غلبه کنند.