آیا شما یک فرد ترسیده هستید؟

وب سایت تاروت: آیا ترس ها در نامناسب ترین لحظات به وجود می آیند؟ شما فقط به تماشای یک سریال تلویزیونی ترسناک نشسته اید و شروع به نگرانی در مورد هر چیز کوچکی در زندگی خود می کنید. یا شاید اصلاً نگران نیستید، اما به هر حال وحشت دارید. افرادی که با اضطراب دست و پنجه نرم می کنند، اغلب فکر می کنند ، روی چیزهای گذشته تمرکز می کنند که از آنها پشیمان می شوند، قلب های تند، کف دست هایشان عرق کرده و نگران هستند که اتفاق بدی در شرف وقوع است. هر لحظه ممکن است ترس در افراد مبتلا ایجاد شود. یکی از بدترین لحظه های ممکن: در طول رابطه جنسی می باشد.

با این حال، در آن مرحله، به احتمال زیاد می خواهید روی آنچه در بدن شما اتفاق می افتد تمرکز کنید.  اگر در این مدت اضطراب غیرمرتبط با رابطه جنسی را تجربه کنید، می تواند برای شما و شریک زندگی تان مشکل ساز شود. شاید به پروژه ای در محل کار فکر می کنید - می دانید، پروژه ای که فقط سه هفته دیگر موعد آن است - یک صورت حساب پرداخت نشده، یا بحثی که قبلا با والدین خود داشتید. سر شریک زندگی شما بین پاهای شما قرار دارد و شما به اخبار و مسائل دیگر فکر می کنید یا اینکه آیا قبل از عید با دوست خود آشتی خواهید کرد.

این ناتوانی در تمرکز بر روی عمل واقعی - جنسی - می تواند بر توانایی شما برای اوج گیری تأثیر بگذارد . البته ارگاسم تنها هدف در رابطه جنسی نیست، اما برای بسیاری بخش مهمی از تجربه جنسی است. اگر در هنگام پیش بازی، مقاربت، مقاربت دهانی یا سایر فعالیت های جنسی احساس اضطراب می کنید، رسیدن به سرزمین موعود دشوارتر می شود و تقریباً دست نیافتنی به آن احساس می کنید. با این حال، اگر می دانید که چگونه اضطراب می تواند بر توانایی شما برای اوج گیری تأثیر بگذارد، می توانید کمی فشار را از خود دور کنید.

در لحظه بمان

برای زنان، این که در حین انجام رابطه به چه چیزی تمرکز کنند، یک عنصر حیاتی در ارگاسم است. در جامعه، ارگاسم مردانه از دیرباز بر زنان ترجیح داده شده است. به ما گفته می شود که مراقب لذت شریک زندگی خود باشیم (مخصوصاً اگر آنها مرد هستند) و آن را بالاتر از لذت خود قرار دهیم. ارگاسم زنانه ثانویه است، در صورت وقوع یک حادثه خوشحال کننده است، اما برای یک تجربه کامل جنسی ضروری نیست.

تمرکز روی بدن بدون شرم در این زمینه می تواند بسیار دشوار باشد.

جای تعجب نیست که ما از غرق شدن در شهوت می ترسیم، حتی اگر یک شریک صمیمی و صبور داشته باشیم. اگرچه از فردی به فرد دیگر متفاوت است،به طور متوسط ​​برای زنان حدود بیست دقیقه طول می کشد به اندازه کافی برانگیخته شود تا رابطه جنسی داشته باشد. اینکه به خودتان زمان استراحت بدهید و به این نقطه برسید، اساساً کابوس شخصی یک فرد مضطرب است.

وقتی اضطراب دارید، نمی توانید آنقدر متمرکز بمانید تا به ارگاسم برسید. به گفته آرون هاروی، بنیانگذار سازمان سلامت روانافکار مزاحم، اضطراب می تواند انرژی جنسی را مختل کند و به طور گذشته نگر بر نگرش شما در حین عمل تأثیر بگذارد.

به عبارت دیگر، اگر افکار شما جای دیگری باشد، راه لذت جنسی را مسدود کرده اید. اگر نتوانید تمرکز کنید، نمی توانید شهوت خود را توسعه دهید یا روی آنچه اتفاق می افتد تمرکز کنید.

استرس باعث ناراحتی واژن می شود

اضطراب و استرس از دیرباز با مشکلات جنسی در زنان مرتبط بوده است. این امر به ویژه در مورد شکایات واژن صادق است. مطابق باکلینیک آرام، یک وب سایت اختصاص داده شده به سلامت روان با تمرکز بر اضطراب، استرس بسیاری از هورمون ها و باکتری های سالم در بدن را که برای سلامت جنسی مهم هستند مختل می کند.

اون هم میتونه دردها لکه بینی یا ترک خوردن در حین رابطه جنسی. به طور خلاصه، اضطراب از توانایی شما در ساختن هورمون های لازم برای برانگیختگی جنسی مناسب جلوگیری می کند. 

هنگامی که برانگیخته می شود (و در طول ارگاسم)، بدن پر از دوپامین، هورمون انگیزشی مغز، می شود. اکسی توسین، دم "هورمون عشق Flooded، که احساساتی مانند آرامش و صمیمیت را ترویج می کند و پیوند بین دو نفر را تقویت می کند - یک کوکتل خوشمزه که از همه چیزهایی که احساس خوبی دارند ساخته شده است.

وقتی استرس دارید، بدنتان می ریزد کورتیزول، هورمون استرس بدن است. بنابراین اساساً دشمن اصلی ارگاسم است. مطالعات ارتباطی بین کورتیزول و خواب ضعیف، افزایش وزن و احساس عمومی اضطراب یافت شد. اگر استرس دارید، خیس نیستید و حواس‌تان پرت است، رسیدن به اوج جنسی دشوار خواهد بود.

راه حل

پس چگونه می توانیم ارگاسم بیشتری داشته باشیم و به افکار موذیانه در سر خود پایان دهیم؟ با برداشتن فشار و تمرکز کامل روی احساس.

اگر خود را تحت فشار قرار دهید که مجبور به اتمام شوید، فقط اگر این کار را نکنید استرس بیشتری به خود وارد خواهید کرد که فقط ارگاسم را دشوارتر می کند. این یک معضل جنسی خائنانه است. تنها راه این است که ارگاسم را هدف خود قرار ندهید. ما باید بر خود لذت جنسی بیشتر از ارگاسم به عنوان نهایت رضایت جنسی تأکید کنیم. با فشار کمتر، انرژی ارگاسم فضای بیشتری برای جریان دارد.

 

شما همچنین می توانید به سادگی با استفاده از تنفس خود با ترسی که در حین رابطه جنسی ایجاد می شود مبارزه کنید: ما اغلب فراموش می کنیم که هنگام رابطه جنسی آگاهانه نفس بکشیم. در بدن خود نفس بکشید و دوباره به آرامی نفس خود را بیرون دهید. اجازه دهید نفس شما تمام بدن شما را پر کند. (وبسایت فال تاروت دات آی آر)

روش دیگر افزایش آدرنالین است. یک دور عرق کردن در باشگاه نوشدارویی برای اختلال اضطراب نیست، امامطالعاتنشان می دهد که می تواند به مدیریت علائم کمک کند. وقتی ورزش می کنیم، مغز ما دوپامین ترشح می کند، همان هورمون انگیزشی که در طول رابطه جنسی تجربه می کنیم. همچنین سروتونین را افزایش می دهید که خلق و خو و احساسات مثبت شما را تنظیم می کند. اگر ضربان قلب خود را بالا ببرید و بدن خود را به حرکت درآورید،

با این حال، مهمترین چیز این است که هر زمان که احساس اضطراب کردید، وحشت نکنید. اگر عقب بکشید و به خود بگویید که به دلیل ترس "دیوانه" یا نا آماده هستید، علائم شما فقط بدتر می شود. خودگویی منفی راه حل نیست. در عوض، در مورد احساسات خود با شریک زندگی خود آشکارا صحبت کنید. این چالش را به عنوان بخشی از زندگی خود بپذیرید و متعهد شوید که اگر می توانید ترس های خود را کاهش دهید. به یاد داشته باشید، مشکلی نیست که کمک بخواهید.

اضطراب، چه اختلالی باشد که به طور روزانه با آن دست و پنجه نرم می کنید یا چیزی که فقط به صورت پراکنده رخ می دهد، می تواند عذاب بزرگی برای افراد مبتلا باشد. اما اگر وقت بگذاریم تا آن را به خوبی تشخیص دهیم و مهارت های مقابله با آن را توسعه دهیم، دیگر نباید مانع ارگاسم ما شود. در عین حال، مهم است که نوع اضطرابی را که احساس می‌کنید تشخیص دهید - خواه این اضطراب پراکنده باشد یا یک مشکل روانی گسترده‌تر.

اگر به طور منظم اضطراب ناتوان کننده ای را تجربه می کنید، باید کمک حرفه ایبهره بردن از در جامعه ما، سلامت روان تقریباً به اندازه رابطه جنسی مملو از شرم است. وقت آن است که این موضوع تمام شود. یک اختلال اضطرابی نیاز به کمک خارجی دارد و اقداماتی که برای کنترل کامل زندگی خود باید بردارید، از شخصیت شما کم نخواهد کرد.