متولدین فروردین

سال ۱۴۰۰، با اتفاقات بسیار مثبتی شروع می شود، همچنین، ممکن است کارهایتان به سهولت انجام شده و شانس در خانه تان را بزند. به تدریج روابط شما با دوستان و همکاران تان بهبود می یابد. اما در بعضی مواقع از سال ۱۴۰۰، که سیاره ها در موقعیت خاصی قرار می گیرند، احتمال دارد با چالش های جدیدی در زمینه شغلی تان مواجه شوید. در این دوره، لطفاً افکار منفی خود را کنترل کنید. در نیمه دوم سال، آرزو های اصلی شما، به احتمال زیاد برآورده می شود. توصیه می کنیم در موارد خاص، خشم خود را کنترل کنید تا در روابط تان به مشکل برنخورید.

در طول سال، رشد اقتصادی بسیار خوبی داشته و در زمینه مالی بسیار موفق خواهید بود. اکنون، زمان مناسبی برای سرمایه گذاری های طولانی مدت می باشد، اما بهتر است حریص نباشید. در برخی مواقع ممکن است از نظر مالی، کمی در تنگنا قرار بگیرید. از این رو، به شما توصیه می شود امسال از بازار پر ماجرا سهام دور بمانید. در روزهای پایانی امسال، با فرصت های بهتری برای رشد و موفقیت مواجه خواهید شد.

از آنجایی که روابط عاشقانه برایتان اهمیت دارد، قدرت های مثبت کیهانی به شما کمک خواهند کرد. سعی کنید به جای توقع کردن از دیگران، فقط از زندگی لذت ببرید. در بیشتر مواقع امسال، شما از شریک عاطفی تان حمایت کرده و به او عشق خواهید داد. همچنین، مشاهده خواهید کرد که او، بیش از پیش فعال و پر انرژی شده و همین امر، صمیمیت بیشتری به رابطه تان می دهد. با این حال، برخی روزها نیز، عشق و صمیمیت بین تان کمرنگ خواهد شد، اما به یاد داشته باشید که این روزها گذرا هستند و با گذشت زمان، شریک زندگی تان نیز به شما عشق ورزیده و بیشتر حمایت تان می کند.

در سال ۱۴۰۰، سیارات در زمینه تحصیل، بهتان کمک کرده و شما نیز تلاش زیادی خواهید کرد. گاهی احتمال دارد درگیری های ذهنی تان افزایش پیدا کرده و تحت فشار قرار بگیرید، اما در نهایت موفق شده و احساس شادمانی خواهید کرد. روزهایی وجود دارد که ممکن است احساس تنبلی کنید، اما به یاد داشته باشید این مرحله گذرا بوده و در مواقع دیگر، بسیار جدی خواهید بود.

امسال، در رابطه زناشویی و خانوادگی خود بسیارموفق عمل می کنید. شما دوست دارید آزاد باشید و تمایلی به محدود شدن ندارید. با این حال، روزهایی نیز وجود خواهد داشت که برخی از مسائل عاطفی، زندگی را کمی پیچیده کرده و شما را مضطرب و ناامید کند. بنابراین، اجازه ندهید چنین شرایطی بین شما و عزیزان تان فاصله بیندازد. در برخی مواقع ممکن است به دنبال ایجاد تغییراتی در زندگی خانوادگی تان باشید. اما قبل از تصمیم گیری در این زمینه، باید با عزیزان خود صحبت کنید و ببینید آیا آن ها نیز قادر به مدیریت و پذیرش این شرایط هستند یا خیر.

در زمینه سلامت و تناسب اندام با دوستان تان همراه می شوید و آن ها، به شما امید و انرژی می دهند. روزهای زیادی احساس انرژی مثبت می کنید و ذهن تان این حس را در رفتار شما نیز نشان خواهد داد. برخی روزها ممکن است انرژی تان کمی افت کند، اما احساس و افکارتان، همچنان مثبت خواهد ماند. از این رو، در چنین مواقعی سعی کنید آرام و متین رفتار کنید. به طور کلی، امسال از نظر ذهنی، جسمی و عاطفی بسیار مثبت خواهید بود.


طالع بینی و خصوصیات متولدین اردیبهشت
متولدین اردیبهشت

سیاره ها در زمینه کاری از شما حمایت می کنند. امسال، از نظر دانش و شخصیت رشد کرده و در حرفه خود، کاملاً موفق عمل خواهید کرد. شما می توانید راه های جدید و خلاقانه ای برای انجام کارها پیدا کنید و این مسئله باعث می شود همه چیز بهتر شده و به منافع زیادی برسید. به طور کلی، شما روحیه شادی داشته و همین امر، احتمال موفقیت تان را افزایش می دهد. با این حال، برخی روزها نیز احساس بی انگیزگی خواهد کرد. ولی، با گذشت زمان، وضعیت سیاره ها، شما را به کامیابی رسانده و نسبت به توانایی خود در کسب درآمد، اطمینان و اشتیاق بیشتری می کنید.

امسال، در زمینه مالی با فرصت های زیادی مواجه می شوید که برایتان مفید خواهد بود. با این وجود، ممکن است در رابطه با تعهدات اجتماعی، با هزینه هایی روبرو شوید. با گذر زمان، فرصت های خوبی در زمینه کسب ثروت بدست می آورید. اواسط سال ۱۴۰۰، زمان مناسبی برای سرمایه گذاری های بلند مدت و اجرای برنامه های اقتصادی است. با گذشت زمان و در اواخر شهریور، تلاش می کنید تا با یک برنامه ریزی قاطع و الگوی فکری جدید، وضعیت مالی خود را به اوج برسانید. اما بهتر است استرس نداشته باشید.

در زمینه عشق و روابط احساسی، از ارتعاشات مثبت و خوبی برخوردار خواهید بود که نسبت به سال گذشته، نتایج بهتری برایتان به ارمغان می آورد. امسال مهم ترین و سرنوشت سازترین سال برای شما خواهد بود تا زندگی عاشقانه خود را وارد مرحله جدیدی کنید. روزهای خوب و پر از عشق و صمیمت، در انتظار شماست اما، انتظارات بیش از حد می تواند به شما آسیب برساند. امسال، باید احساسات منفی خود را کنترل کنید و از گفتن کلمات تلخ و ناراحت کننده بپرهیزید. به طور کلی، در می یابید که در سال جدید، کائنات بیش از گذشته به شما کمک می کنند.

امسال، در زمینه تحصیلی، کائنات از شما به خوبی حمایت کرده و سال خوبی برای تحقق خواسته هایتان خواهد بود. اما، شما نیز باید از تنبلی دست کشیده و هر روز مطالعه داشته باشید. از هر چیز مهمی که می تواند شما را به رویاهایتان نزدیک کند، به بهترین وجه استفاده کنید. افرادی که برای بار دوم، آزمونی دارند، قبول خواهند شد. فرصت ها همیشه وجود ندارند و شما مجبورید که به دنبال آن ها بگردید. اواسط امسال، زمان خوبی برای پاسخگویی به هرگونه آزمون ورودی یا امتحان خواهد بود. از این رو، تنبل نباشید و تکالیف و پروژه های خود را به موقع ارائه دهید. به طور کلی، سال ۱۴۰۰ برای شما خوب به نظر می رسد و فرصت های طلایی زیادی پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

در زمینه زندگی زناشویی و خانوادگی، باید به دنبال راهکاری برای بهبود وضعیت فعلی تان بگردید. اگر می خواهید همه چیز روی روال درست خود باشد، به تعهدات تان نسبت به خانواده پایبند بمانید. سیاره مشتری به شما کمک می کند شک و تردید، سردرگمی و عدم اطمینان در روابط خود را از بین ببرید. با این حال، سیارات دیگر، شرایطی را به وجود می آورند که شما را مجبور به درک ارزش تعهد در روابط کنند. همچنین، شیطنت زیاد ممکن است در روابط شما مشکلاتی ایجاد کرده و بین شما و عزیزان تان فاصله بیندازد.

امسال روی سلامتی و تناسب اندام، تمرکز خواهید کرد اما، تغییرات خلقی ممکن است بر عملکرد شما تأثیر بگذارد. با توجه به انتقالات فرخنده مشتری و زحل، شما بسیار پرانرژی خواهید بود. اواسط سال، بهترین زمان برای صرف انرژی روی برخی از پروژه های مهم می باشد. نیمه دوم امسال، زمان مناسب برای گذراندن وقت با افراد مورد علاقه تان بوده و از نتایج کارهایتان بسیار خوشحال می شوید.


طالع بینی متولدین خرداد
متولدین خرداد

سال ۱۴۰۰ برای متولدین خرداد، بسیار شگفت انگیز بوده و می توانند با استفاده از شانس، موانع را از سر راه خود بردارند. مسائل قدیمی پایان یافته و شروع تازه ای برای جوزا اتفاق خواهد افتاد. عبور مشتری از برج دلو بسیار مثبت بوده و در صورت برنامه ریزی دقیق و داشتن تمرکز، رویاها به حقیقت خواهد پیوست. بنابراین، آماده اتفاقات بسیار مهم و شادی بخش در سال ۱۴۰۰ باشید.

درآمد متولدین جوزا در سال ۱۴۰۰، روند صعودی خواهد داشت. در واقع، اگر سرمایه گذاری های اوایل سال را با دقت و هوشمندی انجام دهید، درآمد و سود خوبی بدست خواهید آورد. سرمایه گذاری های بلند مدت نیز پر منفعت خواهند بود. با این حال، برای سرمایه گذاری های میان مدت یا پر ریسک، از یک مشاور در این زمینه کمک بگیرید. این کار، به موفقیت شما کمک بیشتری خواهد کرد.

امسال، روابط عاشقانه خوبی در انتظار متولدین خرداد است. مجردها، به راحتی با طرف مقابل خود ارتباط برقرار کرده و سیاره مشتری روی نشانه آن ها، تاثیرات دلگرم کننده ای خواهد داشت. برج میزان( مهر)، خانه روابط عاشقانه در منطقه البروج، برای جوزا بوده و جنبه های بسیار فرخنده ای دارد. امسال، برای متولدین جوزا که با کسی در رابطه هستند نیز مثبت بوده و سرانجام، تصمیم می گیرند که رابطه شان را رسمی کنند. این اتفاق، باعث صمیمیت بیشتر بین شان خواهد شد.

سال ۱۴۰۰ برای دانشجویان تحصیلات عالی بسیار خوب است. دانش آموزان برای یادگیری موضوعات جدید، تسلط بر موارد قبلی و برنامه ریزی برای کارهای تازه بسیار مشتاق و پرانرژی خواهند بود. زحل در برج جدی، به یادگیری دوره های عملی اصرار کرده و مشتری بر مفاهیم نظری تاکید خواهد داشت. بنابراین، امسال می توانید هر آنچه آموخته اید را یاد بگیرید و تمرین کنید. همچنین، سال ۱۴۰۰، برای دانشجویانی که تمایل دارند در زمینه های مورد علاقه شان دوره های عملی بگذرانند، نیز بسیار مثبت خواهد بود.

بیماری ها و مشکلاتی که در سال گذشته با آن دست و پنجه نرم کردید، در سال ۱۴۰۰ به تدریج بهبود خواهند یافت. مصرف دارو در طولانی مدت نیز به شما کمک خواهد کرد. حتما به برنامه غذایی خود توجه کنید و در ماه اردیبهشت، خرداد، شهریور و مهر که دوره بازگشتی سیاره عطارد است، مراقب سلامتی خود باشید.

درآمدتان در سال ۱۴۰۰ افزایش یافته و می توانید بیشتر پس انداز کنید. متولدین جوزا می توانند برای کسب ثروت و اعتبار بیشتر برنامه ریزی هایی داشته باشند. امسال، پایه های مالی شما محکم تر می شود، اما مراقب باشید که به اندازه نیازتان، به دنبال وام های اعتباری باشید.

سال جدید، برای متولدین خرداد که قصد ازدواج دارند، ختم به خیر می شود. اگر در گذشته تجربه جدایی داشتید، امسال می توانید به تدریج آن را فراموش کرده و منتظر آینده ای درخشان باشید. مجردها شریک زندگی خود را پیدا کرده و رابطه عاشقانه زیبایی را تجربه خواهد کرد که سرانجام به ازدواج می رسد.


طالع بینی متولدین تیر
متولدین تیر

در شروع سال جدید ممکن است کمی احساس تنبلی کنید. این سال می تواند برای متولدین برج سرطان کمی چالش برانگیز می باشد. عبور زحل از برج جدی، تاثیرات زیادی روی نشانه شما می گذارد که به سختی از آن رد خواهید شد. اما زحل برای این سخت کوشی و تلاش، به شما پاداش داده و احتمالا وضعیت مالی تان را بهبود می بخشد. همزمان با این اتفاق، مشتری نیز در حال عبور از برج دلو بوده و می تواند موانع و مشکلاتی برای شما ایجاد کند که دائمی نخواهد بود. بنابراین، بهتر است که به طور مداوم، سخت تلاش کنید و آینده جدیدی برای خود رقم بزنید.

با شروع سال ۱۴۰۰، درآمد و شما به طور مداوم افزایش می یابد که علت آن، عبور مشتری از خانه مربوط به درآمد برج اسد می باشد. شما در مسائل مالی به تعادل می رسید و همین امر، ثروت تان را افزایش می دهد. با این حال، تاثیر زحل روی برج جدی و همچنین عبور مشتری از برج دلو باعث می شود هزینه هایتان افزایش یابد. بهتر است درباره هزینه هایی که می کنید، خوب فکر کرده و از روی وسوسه و بدون تفکر کاری انجام ندهید.

زندگی عاشقانه متولدین تیر، امسال کمی با چالش مواجه بوده و سو تفاهم، دلیل اصلی این دعواها خواهد بود. علت این اتفاقات، حضور زحل در خانه مربوط به روابط در نشانه شما می باشد. این اتفاقات تقریبا از ماه اردیبهشت تا مهر سال ۱۳۹۹ شروع می شود. در این دوره، زحل خانه مربوط به عشق نشانه شما را تحت تاثیر قرار داده و این مسئله، باعث دعوا و درگیری های شخصی خواهد شد. بنابراین، امسال بهتر است خیلی سخت گیر و خودرای نباشید.

علاوه بر عشق و موضوعات احساسی، به جنبه های دیگر زندگی، مانند تحصیل و آموزش نیز باید توجه شود. در سال ۱۴۰۰، باید بیشتر تلاش کنید و انتظار نداشته باشید که با کمک شانس، بتوانید نمرات خوبی کسب کنید. امسال، می توانید از طریق آموزش رسمی، در حد متوسط، مهارت هایی بیاموزید. همچنین، با استفاده از آموزش های فنی و حرفه ای و تمرینات مداوم، دانش خود در زمینه شغلی را افزایش دهید.

با کسب دانش می توانید در شغل تان، به درآمد خوبی برسید. متولدین برج سرطان که به دنبال شغل ثابت هستند نیز می توانند آن را بیابند. امسالف کار شما بیشتر شده و وقت کمتری برای استراحت خواهید داشت. شما به شدت تلاش می کنید تا با شرکت و سازمان تان همراه باشید. این تلاش، موقعیت شما را بهبود خواهد بخشید. در سال جدید، کسانی که به دنبال شغل های مشارکتی هستند، باید کمی احتیاط کنند. حضور زحل در نشانه شما اجازه نمی دهد به راحتی پیشرفت کنید. بنابراین، در صورت بروز سوتفاهمات در کار، بهتر است دوستانه آن را حل کنید.

در کنار داشتن شغل خوب، توجه به سلامتی نیز مهم بوده و متولدین برج سرطان، باید مراقب آن باشند. حضور زحل در خانه خود، باعث تنبلی شما شده و اجازه نمی دهد خواب خوبی داشته و از آن لذت ببرید. تنش و استرس باعث نگرانی شما خواهد بود. با این حال، انتقال مشتری به نشانه دلو، در سال جاری، از بروز هر گونه بیماری جدی جلوگیری کرده و به سلامت تان کمک خواهد کرد.

در نهایت، سال ۱۴۰۰ برای متولدین برج سرطان، با تاهل یا ثروت اندوزی به پایان می رسد. اما داشتن این ثروت، نشان دهنده و تضمینی برای استفاده صحیح و به موقع از آن پول، برای اهداف مناسب نیست. ممکن است متاهلین با چالش هایی در زندگی مواجه شوند، اما عبور مشتری از برج دلو، باعث حمایت بزرگ ترها و کمک به حل این مشکلات می شود. اگر به دنبال شریک زندگی برای ازدواج هستید، در حالت ایده آل، بهتر است مدتی صبر کنید تا به ثبات برسید.


طالع بینی متولدین مرداد
متولدین مرداد

امسال، ایمان و عقاید راسخ تان، به شما کمک می کند تصمیمات اساسی برای زندگی خود بگیرید، اما باید سعی کنید لجباز نباشید. شما دلبستگی عاطفی عمیقی نسبت به عزیزان تان دارید و به ارزش های خانوادگی پایبند هستید. کسانی که شما را دوست دارند، از پیشرفت تان خوشحال می شوند، اما افراد کمی نیز به موقعیت شما حسادت کرده و ممکن است بخواهند چهره تان را لکه دار کنند. مراقب آن ها باشید! در سال جدید، می خواهید دانش خود را گسترش داده و چیزهای تازه یاد بگیرید.

در برقراری ارتباط با دیگران، بسیار تاثیرگذار هستید و توانایی های منطقی و تحلیلی تان شکوفا خواهد شد. شما به احتمال زیاد وارد انجمن ها و گروه های اجتماعی جدیدی خواهید شد. در نتیجه، ارتباطات تان افزایش می یابد. اگر مدتی است که از موضوعات مهم مربوط به زندگی کاری یا شخصی خود چشم پوشی می کنید، این مسائل چالش هایی برایتان ایجاد خواهد کرد.

امسال دوست دارید زندگی تجملاتی و راحتی داشته باشید. اما برای ایجاد آن، نباید اشتباهاتی مرتکب شوید. اگر از حد و حدود خود عبور کنید، زیر بار تعهدات سر خم کرده و ناامید خواهید شد. در این حالت، باید مسیر مشخصی برای رسیدن به اهداف تان طی کنید. اگر بخواهید هر لحظه تصمیم تان را تغییر دهید، بدتر سردرگم خواهید شد.

در زمینه های مختلف زندگی تان ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید که شما را درگیر کرده، سطح انرژی تان را کم و عصبانی تان کند. با گذر زمان، تغییراتی در روند تفکرات تان ایجاد می شود و بیشتر به درون تان می پردازید. گاهی ممکن است بیش از حد منفی نگر و بدبین شوید. بهتر است خوش بین باشید، زیرا حتی با وجود مشکلات، این استقامت و ایمان است که شما را به مسیر درست هدایت می کند. همچنین، امسال می توانید از راه حل ها و توصیه های بزرگان خود نیز بهره مند شوید. سال جدید، سال توجه به توانایی ها، خرد و صبر است. سعی کنید اننظارات خود را پایین نگه دارید.

مواقعی پیش می آید که احساس می کنید زندگی خود را از نو شروع کرده اید. شما نباید خیلی تحت تأثیر این احساسات قرار بگیرید. کمی صبور باشید و ایمان خود را حفظ کنید. کمی به درون تان توجه کنید. روی پاهایتان بایستید و تلاش کنید. گاهی بهتر است در طوفان زندگی کمی مقاومت کنید تا مسیر درست را بیابید. شما چاره ای ندارید جز اینکه مثبت باشید و بدانید که هیچ راهی جز سخت کوشی وجود ندارد. برنامه ریزی طولانی مدت و رها کردن دستاوردهای کوتاه مدت و فعالیت های بی فایده احتمالاً در آینده، به پیشرفت تان کمک می کند. بهتر است از دوستان، عزیزان و افراد خیرخواه راهنمایی بخواهید. موفقیت وجود دارد، اما باید از چالش های سخت عبور کنید و با تلاش، به آن برسید.


طالع بینی متولدین شهریور
متولدین شهریور

در سال جدید از برخی پیشرفت های مثبت زندگی خود هیجان زده خواهید شد. خلاقیت و اشتیاق در کارهایتان جریان داشته و به زندگی تان علاقه مند می شوید. با این حال، حتی هنگامی که همه چیز در مسیر درستی حرکت می کند، باید فکر کنید و بدانید که از زندگی چه انتظاراتی دارید. قبل از این که یک قدم به جلو بردارید، باید خوب موقعیت را بسنجید. بهتر است فرصت ها را زود تشخیص دهید و از آن ها بهره مند شوید، در غیر این صورت آن ها را از دست خواهید داد. توصیه می کنیم اعتماد به نفس بیش از حد نداشته باشید.

ممکن است در اواسط سال با مشکلات جدیدی مواجه شوید که بیشتر مربوط به مسائل ذهنی باشد. باید هنگام تصمیم گیری های تازه، تعادل را نیز حفظ کنید. ممکن است به خاطر خلاقیتی که امسال پیدا کرده اید، انگیزه بیشتری برای خلق ایده های نو داشته باشید و بخواهید زندگی خود را سامان تازه ای ببخشید. با این حال، اتفاقاتی که در اواسط سال رخ می دهد باعث می شود درک تان نسبت به زندگی عمیق تر شده و بتوانید تصمیمات عاقلانه و کارآمدتری برای خود بگیرید.

در سال جدید می توانید با سخت کوشی و پشتکار، به شکست های گذشته غلبه کنید. ممکن است گاهی اوقات، به خصوص در اواخر سال، دوست داشته باشید به یک محیط خلوت بروید و در مورد مسائل مختلف زندگی خود، عمیق تر بیندیشید. این کار، به زندگی و اهداف شما، معنای تازه ای می بخشد. موقعیت سیاره ها در پایان سال باعث می شود شما کمی انسان دوست تر باشید. در سال جاری، عقل کلید اصلی کامیابی بوده و به لطف خلاقیت و ایده های درونی تان، موفقیت کسب خواهید کرد.

امسال، به معنای واقعی کلمه، محیط بیرون و درون تان را سامان دهی خواهید کرد. در بیشتر ایام امسال، مثبت اندیش خواهید بود، اما موقعیت هایی نیز وجود دارد که ترس های ناشناخته و موقعیت های عجیب و غریب به سراغ تان می آید. در این حالت، باید منطق را سر لوحه کارتان قرار دهید تا بتوانید پیچیدگی های اطراف تان را درک کنید. ممکن است در تفکر یا تصمیم گیری شما ایراداتی وجود داشته باشد که فقط تجربه و تجزیه و تحلیل، به حل آن کمک می کند. از منطق در جهت درست و سازنده استفاده کنید تا به موفقیت برسید. اگر اصول فکری مناسبی داشته باشید، تنها مسئله مهم برایتان زمان خواهد بود. اکنون بهتر است تصویر سازی های بزرگی در ذهن تان انجام دهید.


طالع بینی متولدین مهر
متولدین مهر

سال ۱۴۰۰، برای متولدین مهر ماه بسیار فرخنده خواهد بود. با انتقال زحل و مشتری، در حالت مربع و نیز زمانی که نسبت به هم زاویه ۱۲۰ درجه دارند (در گذشته، این حالت به فال نیک گرفته می شد)، کرامت و خوش بختی وارد زندگی شما خواهد شد. زحل ثبات را در زندگی شخصی شما به ارمغان می آورد. در خانه چهارم نشانه تان که مربوط به مادر و مسائل خانوادگی است، خوشبختی، پایداری و صلح را مشاهده خواهید کرد. بعد از اندکی آشفتگی در سال گذشته، امسال برایتان خوب خواهد بود. اما باید مراقب سلامتی مادرتان، خصوصاً اگر بیمار و پیر هستند، باشید و برای درمان، به موقع اقدام کنید.

همچنین بخوانید:  طالع بینی و خصوصیات متولدین تیر
سال ۱۴۰۰، متولدین مهر را شگفت زده خواهد کرد. با حضور مشتری در برج دلو و تاثیر آن بر منطقه البروج، احتمالا درآمدتان افزایش می یابد. حتی ممکن است در شغل فعلی تان، تقدیرنامه دریافت کنید، که بسیار خوشحال خواهید شد. در زمینه تجارت نیز احتمال گسترش کسب و کار و افزایش ثروت، از منابع مختلف، وجود دارد. در هر صورت، این اتفاقات بسیار دلگرم کننده خواهد بود.

امسال، متولدین برج ترازو، ترجیح می دهند به دنبال تحصیلات عالی باشند. انتقال زحل در برج جدی و مشتری در برج دلو نیز بسیار تاثیر گذار خواهد بود. در سال جدید می توانید مطالعات خود را افزایش داده و مهارت های یادگیری تان را بهبود ببخشید. این انتقال سیارات، باعث بهبود خلاقیت شما نیز شده و می توانید از آن، برای شرکت در مسابقات مختلف بهره مند شوید. اما بهتر است اعتماد به نفس کاذب نیز نداشته باشید.

اگر سال گذشته، در زمینه کاری تحت فشار و استرس بودید، امسال اتفاقات جالب و مهمی برایتان رخ خواهد داد. در سال گذشته، موانعی سر راه تان قرار داشت که باعث نارضایتی شما شده و امیدی به بهبود آن نداشتید. نمودار شغلی تان روند یکنواختی را طی می کرد و گاهی پیشرفت کوچکی نیز داشت که خوشحال تان نمی کرد. اما امسال می توانید با این موانع خداحافظی کنید. تاثیرات زحل و مشتری، در خانه شغل و دستاوردهای نشانه شما، باعث می شود سخت تلاش کرده و به نتایج خوبی برسید. امسال، سخت کوشی و موفقیت، مکمل یک دیگر هستند و شما نتیجه تلاش تان را خواهید دید.

در زمینه تجارت و شغل آزاد نیز سعادت مندی دیده می شود. سال جدید، زمان خوبی برای استفاده از فرصت ها و نشان دادن استعداد های نهفته تان بوده و نمودار شغلی روشنی در انتظارتان است.

وقتی همه چیز خوب به نظر می رسد، آیا نباید به فکر سلامتی خود در سال ۱۴۰۰ باشید؟ بله، باید باشید! و از انرژی این ماه، برای تحقق رویا ها و خواسته هایتان بهره مند شوید. امسال، به خصوص در ماه های فروردین و اردیبهشت، زحل، مشتری و زهره، از شما حمایت می کنند. از این رو، بدن تان، از قدرت ایمنی بالایی برخوردار شده و سالم خواهید ماند.

وقتی شما سلامت باشید، می توانید از انرژی تان در جهت سازنده و مثبت استفاده کنید. امسال، یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به خواسته ها، پس انداز است. در سال جدید می توانید روی ملک سرمایه گذاری کنید، خانه جدیدی بخرید یا محل سکونت خود را بازسازی کنید. اما برای این کار، به کمی تلاش نیاز دارید.

در نهایت، امسال برای کسانی که قصد ازدواج دارند، بسیار فرخنده خواهد بود. خانواده و دوستان نزدیک شما از تصمیم تان خوشحال خواهند شد و برای کمک به شما، در کنارتان حضور خواهند داشت.


طالع بینی متولدین آبان
متولدین آبان

با شروع سال ۱۴۰۰، اتفاقات متعددی برای متولدین برج عقرب می افتد که آن را سردرگم می کند. امسال، به خوبی آغاز شده و موانع، یک به یک کنار می روند. انتقال زحل از برج جدی باعث می شود شجاعانه تصمیماتی بگیرید و عبور مشتری از برج دلو، شما را نسبت به این تصمیمات پایبند می کند. بنابراین، امسال بسیار پیشرو خواهید بود، زیرا عزم تان را برای دستیابی به خواسته ها جزم کرده و کاملا مصمم هستید.

با فرا رسیدن سال ۲۰۲۱، از نظر مالی، فرصت خوبی برای کسب درآمد خواهد داشت. اگرچه این درآمد متوسط است، اما دائمی و بلند مدت خواهد بود. همتایان و دوستان تان این فرصت را تحسین کرده و از شما می خواهند روی آن متمرکز شوید. امسال بسیار شگفت انگیز بوده و تحولات آن را، حتی تا سال های آینده نیز به یاد می آورید. فقط کارها و فعالیت های خود را دقیق انجام دهید.

برای کسانی که در رابطه احساسی قرار دارند، روزهای خوبی پیش رو قرار داشته و انتقال زحل و مشتری، باعث ثبات در روابط شان می شود. شما از رهبری کردن لذت می برید و موقعیت اجتماعی تان ارتقا می یابد. برای مجردین این ماه، اتفاق خاصی پیش نمی آید، زیرا نمی توانند شریک زندگی خود را پیدا کنند. اما امیدتان را از دست ندهید، زیرا در پایان سال، با شخص مناسبی ملاقات کرده و وارد یک رابطه عاشقانه خوب می شوید.

امسال فرصت خوبی برای پیشرفت در زمینه دانشگاهی و یادگیری کارهای عملی خواهد بود. زحل و مشتری در موقعیت خوبی قرار دارند و به شما این امکان را می دهند که خوب یاد بگیرید و مهارت عملی تان را بهبود ببخشید. بعلاوه، برای دانشجویان و افرادی که قصد دارند مهارت جدیدی را بیاموزند و تمرین کنند، سال شگفت انگیزی پیش رویشان خواهد بود.

سال جدید فرصت های شغلی زیادی با خود به همراه دارد. ابتکارات جدید، با پاداش همراه بوده و باعث پیشرفت تان می شود. شما باید با جست و جو راهکار های جدید، در کارتان ثبات ایجاد کنید. تلاش شما در جهت مثبت بوده و در طولانی مدت، دستاوردهای زیادی نیز خواهد داشت. تاثیر مشتری در خانه شغل نمودار شما، باعث پیشرفت و موفقیت می شود. حضور زحل در برج جدی باعث می شود شما ریسک هایی در زندگی تان انجام دهید و که در نهایت، به کامیابی ختم خواهند شد.

انتقال زحل باعث می شود در سال ۱۴۰۰ از نظر سلامتی مشکلی نداشته باشید. عبور مشتری از برج دلو نیز سبب استقامت و تناسب اندام شما خواهد شد. امسال شما از سلامت کافی برخوردار بوده و به رژیم غذایی خود اهمیت زیادی می دهید.

علاوه بر این، سال جدید برای کسانی که به دنبال کسب ثروت هستند نیز خوب خواهد بود. حضور مشتری در برج دلو فرصت کسب ثروت را فراهم کرده و شما در تمام زمینه های بدست آوردن پول موفق خواهید بود. اما در صورت گرفتن وام، ممکن است در آینده از درآمد شما کاسته شود.

امسال می تواند از نظر ازدواج برای متولدین عقرب خوب باشد. این افراد می توانند برای تشکیل زندگی با شریک عاطفی شان برنامه ریزی کرده و رابطه عاشقانه خوبی را تجربه کنند. کسانی که در حال حاضر متاهل هستند نیز زندگی خوبی خواهند داشت. سعی کنید بیش از حد برای شریک زندگی خود دلسوزی و از خود گذشتگی نکنید. این امر به حفظ رابطه تان بسیار کمک خواهد کرد.


طالع بینی متولدین آذر
متولدین آذر

سال ۱۴۰۰ برای متولدین برج قوس شگفتی های زیادی به همراه دارد و سعادت، موفقیت و ثروت آن ها را به وجد می آورد. حتی آموزش و تحصیلات عالی نیز بسیار رضایت بخش بوده و مورد لطف الهی قرار می گیرند.

چهار ماه اول سال، صرف برنامه ریزی برای کارهایتان شده و سطح انرژی و اشتیاق تان بسیار بالا خواهد بود. ترجیح می دهید در فعالیت های خود دقیق بوده و سنگ تمام بگذارید. اثرات این برنامه ریزی و اجرای آن را در ماه های بعد خواهید دید.

امسال می توانید روابط اجتماعی خود را گسترش دهید و با افراد جدیدی ملاقات کنید که این ارتباطات، در روزهای آینده برایتان مفید خواهد بود. اگر به دنبال فرد خاصی هستید که ذهن و قلب تان را درگیر کند، احتمالا در سه ماه اول سال، با او مواجه خواهید شد.

با حضور زحل در خانه درآمد و خانواده نمودارتان، تعادل کاملی را بین این دو مورد مشاهده خواهید کرد. در سال ۱۴۰۰، کار شما مستقیماً منجر به افزایش درآمد می شود، وضعیت تان را در جامعه بهبود بخشیده و برایتان افتخار و موفقیت شغلی به همراه دارد.

دانشجویانی که به دنبال رسانه های اجتماعی یا موارد مشابه هستند، می توانند در یکی از آموزشگاه های معتبر جهانی ثبت نام کنند. همچنین، کسانی که قصد دارند کارشناسی ارشد متالورژی بگیرند، در این زمینه موفق عمل کرده و یافته هایشان مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

ممکن است موفقیت و ارتقا شغلی تان با کمی تاخیر همراه باشد. در سه ماه اول سال، می توانید کارهای گذشته تان را بازبینی کرده و از طریق روش طوفان ذهنی، راهکار های جدیدی برای تجارت خود بیابید. با این کار، مطمئن می شوید برنامه ریزی هایتان بی نقص بوده و در ادامه سال، آن ها را اجرا می کنید.

سلامتی و تندرستی! از آن جایی که امسال، منطقه البروج (زودیاک) عاری از گره های ارتباطی (راهو و کتو- گره های قمری شمالی و جنوبی) است، بیشتر از قبل، به سلامت، تناسب اندام و برنامه غذایی تان توجه خواهید کرد. در سال جدید، خواب تان بهتر شده، تنش های ذهنی تان کاهش پیدا کرده و از نظر عاطفی، در وضعیت بهتری قرار خواهید گرفت.

در سال ۱۴۰۰، به خصوص اگر شغل آزاد دارید، ثروت و دارایی تان بیشتر شده و درآمدتان افزایش می یابد. پیوند زحل و مشتری به شما کمک کند وقت بیشتری برای تجزیه و تحلیل منابع و تأیید امکان سنجی آن صرف کنید. بهتر است این بررسی ها را در ماه فروردین انجام دهید، تا بتوانید معاملات بهتری داشته باشید.

متولدین آذرماهی که مدت هاست در رابطه قرار دارند، ممکن است به فکر ازدواج بیفتند. امسال احتمال فراز و نشیب و اختلاف نظر هایی وجود دارد. با عبور مشتری از برج دلو در فروردین ۱۴۰۰، احتمال به تعویق انداختن هرگونه برنامه ازدواج مشاهده می شود. بحث های احمقانه یا دلایل پوچ می تواند موقتا باعث جدایی شود. اگرچه امکان بازگشت نیز وجود دارد، اما این اتفاق ممکن است تا ماه مرداد یا اوایل شهریور طول بکشد. از خودخواهی در این مدت بپرهیزید.


طالع بینی متولدین دی
متولدین دی

انتقالات نجومی در سال ۱۴۰۰، نشانه شما را کاملا تحت تاثیر قرار خواهد داد. امسال، متولدین برج جدی، کارهای خود را کاملا بررسی کرده و اقدامات تازه ای انجام می دهند که دستاوردهای آینده شان را تعیین می کند. در واقع، تصمیمات امروز و اقدامات بعد از آن، نتایج نهایی را مشخص خواهد کرد. بنابراین، به شما توصیه می شود حتما قبل از تصمیمی، خوب درباره آن فکر کنید.

در سال جدید، یکی از اولین کارهایی که انجام می دهید، بررسی و سر و سامان دادن به امور مالی تان است. انتقال بین زحل و مشتری باعث هزینه هایی برایتان می شود. زحل، نشانه دارایی در نمودار شما بوده و مشتری، برای شما ضرر به همراه دارد، که جفت شدن این دو با هم، باعث می شود برای کارهای غیرضروری، هزینه بپردازید. بنابراین، باید حتما درباره هزینه ها و سرمایه گذاری هایی که انجام می دهید، خوب تامل کنید. اگر متاهل هستید، باید بخشی از درآمدتان را، ترجیحا هر روز، برای تحقق تعهدات زناشویی خود، کنار بگذارید.

همچنین بخوانید:  طالع بینی و خصوصیات متولدین شهریور
با تمام این حرف ها، سال ۱۴۰۰، در زمینه عشق و روابط احساسی، بسیار خوب خواهد بود. درگیری های شخصی گذشته، کاملاً تمام شده و این اتفاق، باعث بهبود روابط دو طرف، در طول سال می شود. از آن جایی که امسال، مشتری از این دوره اصطکاکی خارج شده است، شما با شریک زندگی خود خوشحال بوده و لحظات عاشقانه ای را سپری خواهید کرد (چیزی که مدت ها، از آن محروم بودید).

سال ۱۴۰۰، برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر (خصوصا در زمینه تحقیق و آزمایش) را دارند، خوب خواهد بود. ترکیب مشتری و زحل، در زمینه تحصیل، به خصوص در رشته های امور مالی، زبان و مهندسی، کمک کننده می باشد. همچنین، انتقال ونوس (زهره)، در ماه های فروردین و اردیبهشت، می تواند خلاقیت دانش آموزان علاقه مند به هنرهای زیبا را تقویت کند. حتی این احتمال وجود دارد که یکی از همان دروس را به عنوان رشته خود انتخاب کرده و در آن، مهارت و تخصص کسب کنید. این اتفاق، می تواند آینده نیز، به شغل شما کمک کند.

پیشرفت در زمینه تحصیلی باعث می شود امسال، در کارتان نیز موفق شوید. در سال ۱۴۰۰، دانش آموزان سال آخر دبیرستان و کسانی که وارد دانشگاه می شوند، در زمینه شغلی، خوب عمل خواهند کرد. اگرچه ممکن است در اوایل سال، با چالش هایی رو به رو شوند، اما در نیمه دوم سال، شانس بیشتری خواهند داشت. کمی صبر، شرایط تان را بسیار بهبود می بخشد. شاغلین متولد دی ماه نیز، در سال جدید، بسیار پیشرو خواهند بود. شما باید کارهایتان را جدی بگیرید، برای آن ها برنامه ریزی کرده و سخت تلاش کنید.

در سال ۱۴۰۰، باید بیشتر به سلامتی تان توجه کنید. با توجه به انتقال زحل و مشتری، امسال، سال پر استرسی خواهد کرد. اما با وجود این تنش، داشتن خواب کافی، به تناسب اندام و حفظ سلامتی تان کمک خواهد کرد. انتقال مشتری در برج دلو، در طول سال، برایتان شادکامی و سعادت به ارمغان آورده و باعث بهبود تناسب اندام و سلامتی شما می شود.

با حفظ سلامتی، به ثروت نیز پیدا می کنید. در سال ۱۴۰۰، رسیدن به مال و ثروت، آهسته اما مداوم خواهد بود. به تاجرین توصیه می شود امسال مراقب باشند. اگر قصد گسترش کار یا سرمایه گذاری بلند مدت دارید، احتمالاً سال مناسبی نخواهد بود. سعی کنید از سرمایه گذاری های بلند مدت خودداری کنید.

اگر قصد ازدواج دارید، امسال بسیار خوب است. از اواخر سال ۱۳۹۹، به شما پیشنهاد های خوبی در این زمینه می شود، که می توانید خوب درباره آن بیندیشید. حتی ممکن است با کسی که از قبل با او آشنا بودید، ازدواج کنید.


طالع بینی متولدین بهمن
متولدین بهمن

سال ۱۴۰۰، به شما تجربه های زیادی ارائه خواهد داد. با حضور زحل در خانه ۲، ۱۱ و ۱۲ نشانه تان، در چند ماه ابتدایی سال، شاهد افزایش تنش و استرس در زندگی خود خواهید بود. بسیاری از کارهای شما ممکن است مطابق با برنامه ریزی هایتان پیش نرود و این مسئله می تواند در ابتدا، باعث ناامیدی شما شود. برخی ممکن است این اتفاقات را برای اولین بار تجربه کنند. با این حال، با گذشت زمان، شرایط به نفع شما تغییر کرده و خوشحال خواهید شد.

اتفاق خوب امسال، انتقال مشتری در نشانه زودیاک شما، از فروردین ۱۴۰۰ است. این انتقال، در زمینه های مالی و ثروت، احساسی، ازدواج، تحصیلات، کار و حتی گسترش روابط اجتماعی بسیار فرخنده تلقی می شود. بنابراین، در تمامی موارد فوق، شاهد پیشرفت بوده و از آن لذت خواهید برد.

با شروع سال، در زمینه مالی، چالش هایی پیدا می کنید که سردرگم تان کرده و ممکن است به وام های اعتباری کوتاه مدتی نیاز پیدا کنید. اما مراقب باشید، زیرا ممکن است این وام ها، برایتان پر ریسک باشد. از اواسط سال، شرایط تان تغییر کرده و نیمه دوم، بهتر از نیمه اول خواهد بود. کسانی که قصد سرمایه گذاری در ملک را دارند، شرایط امیدوار کننده ای را تجربه کرده و گزینه های متعددی سر راهشان قرار می گیرد.

از اواسط سال این احتمال وجود دارد که در زندگی خصوصی تان، با فرد مهمی روبرو شده و ارتباط عاطفی عاشقانه ای با او پیدا کنید. احساس و خلا های عاطفی تان، توسط این فرد خاص بر طرف شده و به تدریج، ممکن است هر دو تصمیم بگیرید رابطه تان را جدی کرده و ازدواج کنید.

انتقال مشتری در نشانه شما برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر را دارند، فرخنده خواهد بود. تعهد و تلاش شما از ابتدای سال، نتایج خوبی به همراه خواهد داشت. دانش آموزانی که برنامه روشنی دقیقی برای خود دارند، به خوبی آن را اجرا می کنند. در حقیقت، فداکاری و سخت کوشی شما هسته اصلی هر موفقیتی است که در طول سال از آن لذت می برید.

با تحصیلات عالی، آینده شغلی خوبی نیز خواهید داشت. در صورتی که پایه تحصیلی قوی ای داشته باشید، می توانید به راحتی در کنکور قبول شده و وارد دانشگاه شوید. متولدین بهمنی که به دنبال فرصتی جدید هستند، با تلاش و مهارت های اجتماعی خود، احتمالاً این شانس را پیدا می کنند. پس از ماه اردیبهشت و خرداد، افرادی که می خواهند شرکتی تاسیس کنند، به آرزوی خود خواهند رسید.

وقتی صحبت از سلامتی می شود، متولدین بهمن بیش از هر کس دیگری به تناسب اندام و فعالیت های معمول خود توجه دارند. رژیم غذایی خود را بررسی کرده و مطمئن باشید که در زمان مناسب، غذا می خورید. گاهی ممکن است کمی آشفته شوید و اشتهایتان افزایش بیابد، اما گاهی نیز غذای شما دست نخورده باقی بماند. اکنون باید مراقب برنامه غذایی خود باشید، زیرا این برنامه به حفظ تناسب اندام تان کمک زیادی خواهد کرد.


طالع بینی متولدین اسفند
متولدین اسفند

سال ۱۴۰۰ نتایج متفاوتی را برای متولدین اسفند به ارمغان می آورد. در آغاز سال، مشتری در خانه یازدهم نمودار شما که مربوط به سود و منفعت است، قرار دارد، که بسیار دلگرم کننده بوده و باعث پیشرفت مداوم شما خواهد شد. بر اساس تلاش هایی که انجام می دهید، آرزوهایتان یک به یک محقق شده و دلگرم خواهید شد.

در ابتدا سال، درآمدتان به طرز چشمگیری افزایش یافته و هزینه هایتان کم می شود. بنابراین می توانید به خوبی پس انداز کرده و در روزهای سختی، از آن بهره مند شوید. این جریان، تا اواخر بهار ادامه داشته و بعد از آن، درآمد شما، به اندازه هزینه هایتان خواهد بود. شما باید خود را در برابر جهش ناگهانی یا افزایش هزینه ها حفظ کرده و با کمی برنامه ریزی، به سود برسید.

با شروع سال، در مهمانی های متعددی شرکت خواهید کرد، که به نفع شما خواهد بود. دوستی ها و روابط جدیدی برایتان شکل می گیرد که در ارتقا موقعیت اجتماعی تان نقش اساسی خواهد داشت. این اتفاق، مجددا در مهر و آبان نیز رخ خواهد داد. به شما توصیه می شود برای رسیدن به دستاوردهای خوب، با افراد عالی و قدرتمند نشست و برخاست کنید.

با چنین ارتباطاتی، در ابتدای سال می توانید به خوبی درباره مسائل مالی خود برنامه ریزی کنید. پلن های جدیدی برای سرمایه گذاری وجود دارد که بازدهی و سود بهتری به شما خواهد داد. با این حال، برای ثبات بیشتر، در سال جاری به سرمایه جدیدی احتیاج دارید. بهتر است بعد از تیر ماه، روی روند سرمایه گذاری و مسیرهای کسب درآمد تان، بازنگری داشته باشید.

موفقیت تحصیلی به سخت کوشی و کمی خوش شانس نیاز دارد. در زمینه شانس، تا اوایل اردیبشهت، مشتری از شما حمایت خواهد کرد. بنابراین، اگر در این زمان امتحانی دارید، با کمی سخت کوشی می توانید از این شانس استفاده کنید. پس از آن، تا پایان سال، باید برای موفقیت و عملکرد بهترتان، به خوبی برنامه ریزی داشته باشید.

روند کاری تان در سال ۱۴۰۰ روی غلتک خواهد بود. امسال، بازدهی و سود ثابتی را تجربه خواهید کرد. گاهی ممکن است انجام وظایف جدید دشوار باشد، اما باید تلاش خود را دو برابر کنید، تا در حرفه تان پیشرفت بیشتری داشته باشید. در نیمه دوم سال، احتمال کار در خارج از کشور وجود داشته و افراد را بر اساس شایستگی هایشان، انتخاب خواهند کرد.

سلامتی ثروت بزرگی است، بنابراین، متولدین اسفند در سال ۱۴۰۰، باید بیشتر مراقب آن باشند. با انتقال مشتری در برج جدی، از ابتدای سال مصونیت و ایمنی بدن تان کم می شود. کمبود خواب باعث افزایش استرس تان شده و احساس می کنید انرژی و مقاومت بدن شما به شدت کاهش می یابد. در این حالت، باید بیشتر مراقب خودتان باشید. هنگامی که مشتری به برج دلو منتقل می شود، توجه به تناسب اندام و قدرت بدنی، از اهمیت زیادی برخوردار است.

سال ۱۴۰۰، علاوه بر سلامتی، در زمینه کسب ثروت نیز توصیه های خوبی برای متولدین اسفند دارد. از آن جایی که در ابتدای سال درآمدتان افزایش می یابد، بهتر است پس انداز خوبی داشته باشید. برخی ممکن است در اواسط سال، وام هایی با بهره بالا دریافت کنند، که این امر باعث اختلال در زندگی شان می شود. بنابراین، بهتر است قبل از هر کاری، همه جوانب را خوب بسنجند.

و در آخر، متولدین اسفند باید امسال در زمینه ازدواج کمی مراقب باشند. کسانی که در رابطه قرار دارند، باید از رفتارهای ناپسند و زشت بپرهیزند، زیرا این رفتارها روی روابط شان تاثیر گذاشته و ممکن است از ازدواج شان جلوگیری کند. به طور کلی برای ازدواج، نیمه دوم سال بهتر از نیمه اول است. حتی در زندگی زناشویی نیز به افراد توصیه می شود از درگیری و تنش دوری کنند.