به نقل از شبونه؛ کنسرت یکی از خواننده های مشهور آمریکایی به نام سوفیا اوریستا جنجال زیادی را در فضای مجازی به وجود آورده است.

او در اقدامی عجیب در کنسرتش بر روی هواداران خود ادرار کرد و باعث شد مورد انتقاد بسیاری از رسانه ها قرار بگیرد. این دختر جوان که متولد ۱۹۸۵ در میشیگان آمریکا است در این اقدام عجیب و غریب باعث سوژه رسانه های جهان قرار بگیرد.
این خواننده جوان از جنجالی ترین و پردرآمدترین خواننده های آمریکایی بوده که با درآمد ۷ میلیون دلاری در سال به عنوان یکی از ثروتمندترین زنان خواننده در آمریکا محسوب می‌شود.

سوفیا در مصاحبه‌هایش گفته است که من همجنسگرا هستم و با دختری به نام جسد کینگ ازدواج کرده است او در سال ۲۰۲۰ از جنس خواستگاری کرد و با یکدیگر ازدواج کردند.

او دانشجوی پزشکی دانشگاه میشیگان می باشد و در زمینه موسیقی موفق شده فوق لیسانس آن را دریافت کند با توجه به روند افزایش فالوور های خود در یوتیوب اینستاگرام توانسته درآمد بسیار زیادی هم از طریقه شبکه‌های اجتماعی به دست آورد.

این صحنه غیرعادی بیش از 15 ثانیه به طول انجامید تا اینکه مرد از جایش بلند شد و مقداری از ادرار خود را به سمت تماشاچیان بیرون ریخت.

این شاهکار خشم در رسانه های اجتماعی برانگیخت و گروه مستقر در نیویورک مجبور شدند عذرخواهی کنند و توضیح دهند که خواننده “سرگردان شد” و “چیزی نیست که دوباره در برنامه ما ببینید.”