متولدین فروردین

خطری در کمین شما است و امروز بیشتر از همیشه مواظب خودتان باشید. مضطرب و نگران هستید اما نگرانی برای سلامتی‌تان ضرر دارد و غصه‌های خود را با فردی که اعتماد زیادی به وی دارید در میان بگذارید و به نگرانی‌های‌تان خاتمه دهید. دوستی قدیمی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز نصحیت‌هایی را برای افزایش درآمد در اختیار شما می‌گذارد، این نصیحت‌ها را انجام دهید و به لطف توصیه‌های این دوست، شرایط را برای افزایش درآمد مهیا سازید.
  انزوا و دوری از اجتماع را کنار بگذارید و با حضور در میان دوستان و آشنایان روحیه پیدا کنید. به مهمانی دعوت شده‌اید، اما حوصله ندارید و نمی‌خواهید در این مهمانی شرکت کنید. مطمئن باشید از حضور در این مهمانی پشیمان نمی‌شوید و از چیزی که فکرش را بکنید به شما بیشتر خوش خواهد گذشت. 
 با شرکت در دوره‌های آموزشی، فکری به حال افزایش مهارت و توانایی‌های خود بردارید. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید و از امروز به بعد، رفتاری مهربانانه را با آنها در پیش بگیرید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز می‌خواهد تنها باشد و با خودش خلوت کند.
 
متولدین اردیبهشت 

کارهای زیادی را باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمام کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است.

قصد خرید طلا و جواهر یا کالای گران‌قیمتی را دارید اما برای خرید شک کرده‌اید و نگران هستید که از این خرید ضرر کنید. هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و امروز باخیال جمع خریدی که مد نظرتان است را انجام دهید و مطمئن باشید از این خرید، سود خوبی عاید شما خواهد شد. اعضای خانواده امروز محبت زیادی به شما خواهند داشت و پشتیبان خوبی برای عبور از مشکلات هستند.
این وضعیت را به فال نیک بگیرید و با خیال‌راحت روی پشتیبانی اهل منزل حساب باز کنید.   اگر به فکر حفظ آبروی‌تان هستید، از روابط پنهانی برحذر باشید. فرصتی دست می‌دهد تا با یکی از همسایه‌ها یا همکاران صحبت کنید و حسابی به صحبت مشغول شوید، اما سفره دل‌تان را باز نکنید و هر حرفی را به ایشان نزنید. سری به دوستان قدیمی بزنید و از هم‌صحبتی با آنها لذت ببرید. اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند. احتمال زیادی وجود دارد که همسر یا عشق‌زندگی‌تان از حرف‌های شما ناراحت شود.
 
متولدین خرداد

امروز اوقات فراغت زیادی پیدا می‌کنید تا با استراحت و تفریح، خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. پولی به دست‌تان می‌رسد و شرایط مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و در آینده حساب و کتاب‌های مالی‌تان را به گونه‌ای مدیریت کنید تا مشکلات مالی هرگز سراغ شما نیاید.   

دستی گشاده داشته باشید و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره بگیرید. ممکن است میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشاجره‌ای ایجاد شود. احتمال ایجاد اختلاف‌نظری میان شما و یکی از اعضای خانواده یا همکاران در محل‌کار وجود دارد. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درون‌تان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید.
 
متولدین تیر

 تصمیم مهمی گرفته‌اید و مطمئن باشید که این تصمیم  صلاح شما و اطرافیان را به دنبال دارد. بیشتر از همیشه مواظب اموال خود باشید چرا که احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهداف‌تان تنها نمی‌گذارند.

همسر یا عشق‌زندگی‌تان را محرم‌راز خود بدانید و غصه‌های‌تان را با ایشان در میان بگذارید.   اطرافیان شما را به‌عنوان فرد مسئولیت‌‌پذیری می‌شناسند که از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره می‌گیرد. به همین دلیل امروز یکی از آشنایان که گرفتار مشکلی است، از شما درخواست کمک می‌کند. دست رد به سینه این فرد نزنید و هر کاری که از دست‌تان برمی‌آید را برای حل مشکل ایشان انجام دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که سنگ‌صبور خوبی برای غصه‌های‌تان است.
 
متولدین شهریور

به مهمانی دعوت هستید و در این مهمانی بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت.  فرصتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را تجربه نمایید. خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. خستگی نمی‌شناسید و امروز احساس می‌کنید که شکست‌ناپذیر شده‌اید، این روحیه را تا انتهای شب حفظ کنید و کار دشواری که مدتی است مشغول انجام آن هستید را به پایان برسانید. روز خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به روزی سرشار از عشق و محبت تبدیل خواهد کرد.
 
متولدین مهر

انسان شجاع و نترسی هستید و از چیزی هراس ندارید، این روحیه امروز برای حل مشکلات به کمک شما می‌‌آید.  قرار است تغییراتی در منزل انجام دهید اما مواظب باشید این تغییرات هزینه هنگفتی روی دست شما قرار ندهد. بیش‌از‌حد وقت خود را به کار اختصاص می‌دهید و این شرایط زمینه ناراحتی همسر یا عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده است. اخبار فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی‌ این اخبار سهیم کنید.  فرصتی برای رفاقت‌های تازه پیدا می‌کنید و این رفاقت‌ها، موفقیت‌های بیشتری را به ارمغان می‌آورد. به فردی که به کمک شما نیاز دارد، پاسخ مثبت دهید.
 
متولدین آبان

مشکلی که امروز با آن روبرو می‌شوید را به کمک اعتماد‌به‌نفس سرشاری که دارید از سر راه بردارید. مشکلات مالی زیادی دارید اما پولی به دست‌تان می‌رسد و این مشکلات پایان می‌یابد. اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برای‌تان درست می‌کنند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم خواهد کرد. همکاران در محل‌کار یا اعضای منزل امروز برای انجام کارها به کمک‌تان می‌آیند. کار و تلاش بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و اوقاتی از روز را به اعضای خانواده اختصاص دهید.
 
متولدین آذر

روزی بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی تفریح کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. موقعیتی چشمگیر برای افزایش درآمد انتظار شما را می‌کشد. زندگی را سخت نگیرید و فرصتی را با دوستان و آشنایان بگذرانید و ناراحتی‌ها را فراموش کنید.  مشکلاتی که در پیش دارید را با مشورت با بزرگ‌ترهای خانواده حل کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید.  محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.
 
متولدین دی 

همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حال خوشی ندارد و در بستر بیماری افتاده‌است. وقت بیشتری در کنار بستر عشق زندگی‌تان بگذرانید و برای پرستاری از ایشان سنگ‌تمام بگذارید. پول خود را برای انجام کاری پس‌انداز کرده‌اید اما امروز از محل این سرمایه‌گذاری ضرری به شما وارد می‌شود.  کارهای عقب‌مانده را انجام دهید.  ایده‌های خلاقی ندارید و این وضعیت شما را به لحاظ کاری از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته‌است. برای حل این مشکل نشست‌و‌برخواست خود را با افراد خلاق بیشتر کنید و از طرح‌های خلاقانه آنها، ایده بگیرید. تمرکز بیشتری به کارهای مهم اختصاص دهید.
 
متولدین بهمن 

راهی سفری دورودراز هستید و در این سفر خطرهای زیادی سلامت شما را تهدید می‌کند، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این سفر را به آینده موکول نمایید. روز شلوغی را در پیش دارید و حجم زیاد کارها شما را خسته و کوفته خواهد کرد، اما اجازه ندهید کمرتان زیر بار کارهای روزانه خم شود و روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر را برای انجام کارهای شلوغ امروز در پیش بگیرید. نگرانی‌های‌ مالی‌تان به پایان می‌رسد و امروز پولی به دست‌ شما خواهد رسید. انسان سخاوتمندی هستید اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوءاستفاده کنند. عشق و محبتی که به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را به زبان بیاورید و ایشان را غرق در محبت کنید. به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. اوقات فراغت امروز را به استراحت اختصاص دهید و آرامش پیدا کنید. 
 
متولدین اسفند

احتمال زیادی وجود دارد که دچار مسمومیت غذایی شوید، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب خوردوخوراک‌تان باشید. حواس‌تان را بیشتر از همیشه جمع کنید، چرا که دزدی در کمین اموال شما نشسته است. لجبازی را کنار بگذارید و با دوستان آشنایان تعامل بهتری برقرارر کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از همیشه مهربان‌تر خواهد بود. امروز مشکلی پیش روی شما قرار می‌گیرد و اعضای خانواده برای حل آن آستین بالا خواهند زد. این شرایط باعث می‌شود تا قدر اعضای خانواده را بیشتر از همیشه بدانید. کارهای زیادی دارید اما به‌رغم این کارها، فرصتی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید.