فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

 

فال روز متولدین فروردین:

شدت یافتن احساسات تان می تواند امروز گیج کننده باشد اما شما احتمالا قادر نخواهید بود که از این مرحله اجتناب کنید؛ به جای اینکه فقط ذهن و افکارتان را پریشان و احساسات تان را سرکوب کنید می توانید با کار کردن احساسات تان را تحت کنترل خود درآورید. خوشبختانه هنوز قدرت ذهنی و فکری دارید تا آنچه در ذهن دارید را انجام دهید. فقط فراموش نکنید که به ندای قلب تان گوش فرا دهید!

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

ساقی بیار باده که ماه صیام رفت***درده قدح که موسم ناموس و نام رفت

وقت عزیز رفت بیا تا قضا کنیم***عمری که بی حضور صراحی و جام رفت 

تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد.

 


 

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز می توانید وجهه دیگری از گفت وگوها و موضوعات مختلف را ببینید. امروز خیلی هیجان زده و شاد هستید و دایم دلتان می خواهد حرف بزنید. اما از هر نوع بحث و مشاجره ای پرهیز کنید. هیچ کسی از انرژی منفی خوشش نمی آید. سعی کنید حرف دیگران را نیز بشنوید و از آنها درس بگیرید. لازم نیست حرف دیگران را تاکید کنید اما گوش کردن به آن ضرری ندارد. گوش کردن به آن سختی که تصور می کنید، نیست.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

بلبلی خون دلی خورد و گلی حاصل کرد***باد غیرت به صدش خار پریشان دل کرد

طوطی ای را به خیال شکری دل خوش بود***ناگهش سیل فنا نقش امل باطل کرد 

تعبیر: شما تلاش خودتان را کرده اید، ناراحت نباشید. وجدانتان را ناراحت نکنید تا حدودی هم موفق شده اید ولی حسود زیاد دارید که آنها باعث اخلال در کارتان شده اند. به ائمه توسل جویید از بازی ایام غافل نشوید. فرصت باز هم پیش می آید.

 


 

فال روز متولدین خرداد:

امروز وقت آن است که کمی به خودتان و کارهایتان بیندیشید. شما می توانید بی اینکه خشمگین یا احساساتی شوید به تفکر در احوال خود بپردازید. اگر کسی در زندگیتان هست که فکر می کنید به کمی ترحم و یا شانسی دوباره نیاز دارد درباره او خیلی سریع تصمیم نگیرید، به یاد داشت باشید که این روابط ما با دیگران هستند که ما را در زندگی پیش می برند. بی گدار به آب نزنید و از حس ششم قوی خود کمک بگیرید. بازی در موج ها می تواند جالب باد، اما مواظب باشید اسیر آنها نشوید. ممکن است بین زوج ها درگیری پیش بیاید و یا والدین با فرزندانشان به مشکل بر بخورند. اما خودتان را ناراحت کنید، این حالت لحظه ای است و بعد از یک خواب خوب شبانه اوضاع به حالت اولیه باز خواهد گشت.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

سبت سلمی بصدغیها فوادی***و روحی کل یوم لی ینادی

نگارا بر من بی دل ببخشای***و واصلنی علی رغم الاعادی 

تعبیر: کسی از شما طلب بخشش می کند دست رد به سینه اش نزنید برای آرام کردن خودتان به دعا و ثنای خداوند بپردازید. اگر می خواهید غرق در الطاف خداوند شوید و در بحر نعمات او شنا کنید و عزت و بزرگی خود را حفظ کنید و به غم دل دچار نشوید بخشنده باشید و دوستانتان را ببخشید.

 


فال روز متولدین تیر:

تکیه کردن بر دوستان و استفاده از حمایتهای عاطفی آنها کار بسیار منطقی و خوبی است، اما ممکن است نتوانید آن گونه که انتظار داشتید کمکهای آنها را جبران کنید. فکر نکنید که یک همکار به صورت رایگان در اختیار شماست. حتی اگر لازم نباشد شما از جیبتان پولی پرداخت کنید، فراموش نکنید که دانستن اینکه دیگران در قبال کارهایی که برایتان انجام می دهند چه انتظاراتی از شما دارند درحقیقت یک مسأله پر دردسر کاری است.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

دیدم به خواب دوش که ماهی برآمدی***کز عکس روی او شب هجران سر آمدی

تعبیر رفت یار سفرکرده می رسد***ای کاج هر چه زودتر از در درآمدی 

تعبیر:  خوابی را که دیده اید تعبیر بسیار خوبی دارد که رسیدن به مراد است. فالی بس مبارک و فرخنده ای دارید. از راهنمایی اطرافیانتان نهایت استفاده را بکنید. مال .و ثروت هنگفتی نصیبتان می شود اما یادتان باشد که گذشته ی خویش را فراموش نکنید. ظلم نکنید که باز همه چیز را از دست خواهید داد.

 


 

 فال روز متولدین مرداد:

شما امروز در حالیکه دیگران را تشویق می کنید که شما را از انزوا بیرون بیاورند، نسبت به همیشه احساس درون نگرانه تری دارید. مشکل اینجاست که آنها فکر می کنند شما ناراحت و یا حتی افسرده هستید، و کناره گیری شما را اشتباه تعبیر می کنند. به آنها بگویید که شما افسرده نیستید -فقط فردی درون نگر هستید- از اینکه مؤدبانه درخواست کنید که به حدود شما احترام گذاشته شود هراس نداشته باشید؛ شما زمان نیاز دارید تا فکر کنید.فکرهای بسیار جالبی در سر دارید، اما عملی کردن آن ها تلاش مضاعف می طلبد. اهداف تان آن قدرها هم بزرگ و دست نیافتنی نیستند، فقط این که برای تحقق آن ها باید با اندیشه ی عمیق تری پیش بروید و مرحله به مرحله گام بردارید. قبل از آن که به سوی مقصد مورد نظر حرکت کنید، به شما توصیه می شود که وقت بگذارید و ببینید دقیقاً می خواهید چه کار کنید. وقتی هنوز چیزهای زیادی مانده که باید به آن ها فکر کنید، عجله کردن اصلاً کار درستی نیست.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

من و انکار شراب این چه حکایت باشد***غالبا این قدرم عقل و کفایت باشد

تا به غایت ره میخانه نمی دانستم***ور نه مستوری ما تا به چه غایت باشد 

تعبیر: به عقل خودتان اعتماد ندارید و درایتتان را منکر می شوید. کارهای خودتان را که بسیار خوب هم هستند پنهان می کنید. لطف خدا همیشه با شماست. در هر کاری از هدایت بزرگان استفاده می کنید تا از نادانی رهایی یابید. غصه هایتان برطرف می شود به شرط آنکه دست از شکایت بردارید.

 


 

فال روز متولدین شهریور:

اگر احساس می کنید امروز همه چیز و همه کس روی اعصابتان پیاده روی می کند خودتان را کنار بکشید تا زمانی که اعصابتان به حالت عادی بازگردد و تحمل اطرافیان را داشته باشید. اگر هم می خواهید در جمع بمانید بگذارید دیگران هرکاری دلشان می خواهد بکنند، شما فقط بیننده باشید. اوضاع آشفته را پشت سر گذاشته اید و به وضعیت عادی بازگشته اید، اما انگار دیگران کاسه داغتر از آش شده اند و نمی خواهند مسئله را فراموش کنند. مجرد ها خودشان را خوب نشان دهند و در مورد عقاید و نیازهای خود با دیگران صحبت کنند، این کار ممکن است برای آنها شانس های خوبی برای آشنایی با نیمه گمشده شان فراهم کند.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

صبح است ساقیا قدحی پرشراب کن***دور فلک درنگ ندارد شتاب کن

زان پیشتر که عالم فانی شود خراب***ما را ز جام باده گلگون خراب کن 

تعبیر: بیشتر از این به مال و ثروتی که داری تکیه نکن و به آن مغرور نشو چون مال مثل خورشید از شرق طلوع می کند و از غرب افول می مناید یاد روزی باش که قرار است کوله باری از رفتارهایت را به آخرت ببری پس کارهای شایسته انجام بده به نیایش خدا بپرداز دلت را هم صاف کن که خدا با توست.

 


 

فال روز متولدین مهر:

شما تصمیم دارید به استقلال مالی برسید به همین دلیل همکاری با یکی از اعضای خانوده را قطع می کنید. با فردی که به خوبی آن را نمی شناسید، پروژه ای را آغاز می کنید. شما دوست دارید به همراه فرد مورد علاقه خود با قایقی به جزیره ای سفر کنید. اگر این کار در واقعیت برایتان غیر ممکن است، خانه خود را به عنوان یک قایق در نظر بگیرید. تعدادی شمع روشن کنید، موسیقی پخش کنید و با درست کردن غذای مورد علاقه تان از همجواری با او لذت ببرید. باور کنید مبل های خانه تان از شن های جزیره راحت تر خواهد بود. در آخر هفته خانه تان پر از میهمان خواهد شد و لحظات خوبی را در کنار آنها سپری خواهید کرد

فال حافظ امروز متولدین مهر :

دست از طلب ندارم تا کام من برآید***یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید

بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر***کز آتش درونم دود از کفن برآید 

تعبیر: بسیار انسان سخت کوش و پشتکاری هستید و تا نتیجه ی کار حاصل نشود دست از عمل برنمی دارید. نتایج کارتان همیشه ماندنی است و بقیه نیز از آن استفاده می کنند. شما تا آخرین لحظات زندگی به تمام آرزوهایتان خواهید رسید. به فقرا کمک کنید. نام شما و ذکر خیرتان همه جا بر سر زبانهاست.

 


 

فال روز متولدین آبان:

ممکن است که شما در طول روز بدون دلیل خاصی احساس اضطراب و نگرانی داشته باشید. مطمئن باشید که احساسات خود را با منطق و برهان تفسیر کرده اید، اما پیدا کردن دلیل منفی بافی خود اهمیت بیشتری دارد. درست عمل کردن از شاد بودن مهم تر است، اما قدرت و توانایی ای که باعث می شود روزتان تبدیل به روزی پر از انرژی های مثبت بشود به واسطه خود شما حاصل می شود.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

اگر نه باده غم دل ز یاد ما ببرد***نهیب حادثه بنیاد ما ز جا ببرد

اگر نه عقل به مستی فروکشد لنگر***چگونه کشتی از این ورطه بلا ببرد 

تعبیر: حادثه ای برایت اتفاق افتاده که حتی عقل هم عاجز از حل آنمی باشد. در تاریکی هستی که روزنه ای برای فرار پیدا نمی کنی. دلت را قوی کن. با فکر کردن به مرگ چیزی حل نمی شود. امیدوا باش، نسیم الهی در حال وزیدن است و مشکلت مثل معجزه ای برطرف می شود.

 


 

فال روز متولدین آذر:

احتمالاً امروز از دنده چپ بلند شده اید، اما گذشته را فراموش کنید و به حال فکر کنید.دوستان و همکارانتان می خواهند شما را بی گناه بدانند اما شما باید با آنها بسازید. می دانید که زندگی کردن در زمان حال چقدر مهم است پس بدون اینکه خود را درگیر خاطرات شخصی بکنید با زمان و اتفاقاتی که در حال اتفاق می افتند پیش بروید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

بارها گفته ام و بار دگر می گویم***که من دلشده این ره نه به خود می پویم

در پس آینه طوطی صفتم داشته اند***آن چه استاد ازل گفت بگو می گویم

تعبیر: مرحبا بر شما که اصول و احکام خداوند را مو به مو انجام می دهید ولی هرگاه از خدا چیزی خواسته اید بهشما نداده است و دوستان از شما خرده می گیرند. گوهر شما اسمان شماست. ناراحت نباشید این جزئی از وجودتان می باشد. روزی می رسد که قدرتان را بدانند هم اکنون نیز همراهی دارید که قدرتان را می داند.

 


 

فال روز متولدین دی:

امروز وقت آن است که وضعیت اقتصادی و اولویت های خودتان را بررسی کنید. تا می توانید خرج های اضافه را از برنامه خود حذف کنید، اما هزینه مورد نیاز برای تفریح را حتما در برنامه تان قرار دهید. اگر همراهی با یک گروه کمی برایتان پرخرج است اما آشنایی ها و موقعیت های مورد نیازتان را برایتان فراهم می کند از خرج کردن برای آن نهراسید، چرا که شما با این کار در واقع دارید برای رسیدن به اهدافتان برنامه ریزی می کنید. با شریک زندگی خود راحت و رک حرف یزنید و نیازهای عاطفی خود را با او در میان بگذارید، اجازه ندهید در این زمینه چیزی بین شما مخفی باقی ماند. مطمئن باشید این کار قدم بزرگی در بهبود روابط شما خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین دی :

احمد الله علی معدله السلطان***احمد شیخ اویس حسن ایلخانی

خان بن خان و شهنشاه شهنشاه نژاد***آن که می زیبد اگر جان جهانش خوانی

تعبیر: بسیار خوش اقبالید و اراده ی بسیار قوی دارید. معجزه ای در زندگیتان رخ می دهد که مایه ی تعجب همگان می شود. یادتان باشد رمز موفقیتان سعی و کوشش است. به سفر معنوی کربلا می روید که در آنجا دل سرگشته شما ارام می گیرد و چشم و دلتان روشن می شود.

 


 

فال روز متولدین بهمن:

آیا تصور می کنید با نادیده گرفتن مشکل می توانید آن را حل و فصل کنید! بدون شک مشکلی را که اکنون کنار بگذارید دوباره دو روز بعد سر باز می کند. پس همین امروز به آن رسیدگی و اگر ممکن است آنها را حل کنید. شهامت داشته باشید. سرتان را از زیر برف بیرون بیاورید و موقعیت ها را همان طور که واقعی هستند ببینید. این کار اصلا آسان نیست اما با کمی تمرین و صبر می توانید روی دیگر زندگی را نیز ببینید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

سحرگاهان که مخمور شبانه***گرفتم باده با چنگ و چغانه

نهادم عقل را ره توشه از می***ز شهر هستیش کردم روانه

تعبیر: نیرنگ و حیله هایی که در مورد شما به کار برده اند یکی پس از دیگری خنثی شده و این کار خداست. ملامت و ناراحتی تان دیگر تمام شده است. خودتان اراده کرده اید و غم را از دلتان بیرون نهاده اید. به دنبال حل معمایی هستید که به این زودی حل نمی شود.

 


 

فال روز متولدین اسفند:

امروز واقعا سخت است که تعادل را در زندگی خود دوباره برقرار کنید به خاطر اینکه ممکن است احساس کنید بسیار سخت است که بلاخره “بله” یا “نه” بگویید! شما مایلید که از حاشیه بیرون بروید تا بتوانید در متن زندگی محدودیت هایی برای خود ایجاد کنید اما شاید برای تان سخت باشد که ازآن قوانین پیروی کنید. تنها راهی که می توانید واکنش دنیا و کائنات را نسبت به تصمیمات تان امتحان کنید این است که “خلاق و مبتکر” باشید. این کار آنقدرها که به نظر می رسد سخت و دشوار نیست؛ فقط زمان لازم دارید تا راه خود را پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

نوش کن جام شراب یک منی *** تا بدان بیخ غم از دل برکنی

دل گشاده دار چون جام شراب***سر گرفته چند چون خم دنی 

تعبیر: در راهی قدم نهاده اید که باید ثابت قدم بوده و گاهی مثل سنگ سخت و گاهی نرم مثل جوی روان باشید یا اینکه از خودتان بگذرید تا دیگران را نجات بخشید. دلتان روشن است و می دانید کاری را که شروع کرده اید حتما" به سرانجام می رسانید. اگر امید به خدا داشته باشید غم از دلتان ریشه کن می شود یا علی بگویید که رسیدن به مراد محال نیست.