فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ


فال روز متولدین فروردین:

شما در روزهای آینده شادی های بسیاری را به دست می آورید، برای اینکه از شادی تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه مند هستید را در شادی تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده است و دید شما را نسیبت به زندگی تغییر داده است.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

منم که دیده به دیدار دوست کردم باز***چه شکر گویمت ای کارساز بنده نواز

نیازمند بلا گو رخ از غبار مشوی***که کیمیای مراد است خاک کوی نیاز 

تعبیر: از مشکلات فرار نکنید، مرد کار و عمل باشید. دلتان را با خون دل خوردن التیام ندهید بلکه با خواند نماز دلتان را آرام کنید. از نظر ایمان در مقام بالایی هستید به زیارت عتبات عالیات مشرف می شوید. به دوستان خودتان اطمینان کنید.


فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز یک شنونده عالی برای دیگران هستید و خیلی خوب می توانید به افرادی که به کمک نیاز دارند، کمک کنید. امروز یک دوست موجب خوشحالی شما خواهد شد. صحبت هایی که امروز انجام می دهید روی اطرافیان تاثیر ویژه ای دارد پس روی همه واژه هایی که انتخاب می کنید، وسواس به خرج دهید. دیدگاه خود در مورد مسایل مختلف را با دیگران به اشتراک بگذارید. این را بدانید هر کار خوبی که انجام دهید، بی نتیجه نمی ماند و اثر آن را خواهید دید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

سحرگه ره روی در سرزمینی***همی گفت این معما با قرینی

که ای صوفی شراب آن گه شود صاف***که در شیشه برآرد اربعینی 

تعبیر: معمایی برایتان پیش آمده که لاینحل است برای حل آن به افراد ناباب مراجعه نکنید چراغ امیدتان روشن می شود و شما به جواب معمای خودتان می رسید. فعلاگ با غم هایتان سازش کنید با مشورت به آنچه که می خواهید می رسید. کمی تحمل کنید جواب این معما آنقدر با ارزش هست که به خاطر آن زحمت بکشید.


فال روز متولدین خرداد:

از اینکه به دیگران کمک کنید بسیار خوشحال هستید. این کار حس بسیار خوبی به شما می دهد. امروز در جمع های کاری و دوستانه بسیار خوشحال و سرزنده هستید و ایده های بسیار خوبی هم برای مطرح کردن دارید. از اینکه موضوع اصلی مکالمه ها را شما تعیین کنید، هراسی نداشته باشید. امروز فرصت خوبی است تا کارهای خیریه را آغاز کنید. از آنجا که خودتان در جمع دوستان حال خوبی دارید، دیگران نیز از معاشرت با شما لذت خواهند برد. به جسم و سلامت بدن خود نیز اهمیت دهید. غذاهای سالم بخورید و ورزش کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

بامدادان که ز خلوتگه کاخ ابداع***شمع خاور فکند بر همه اطراف شعاع

برکشد آینه از جیب افق چرخ و در آن***بنماید رخ گیتی به هزاران انواع 

تعبیر: اوضاع به این صورتی که هست نمی ماند. فردای روشنی هم در پیش است. مراقب دنیای پر از نیرنگ و فریب اطرافت باش و از کنار آنها بگذر. هر چه می خواهی از خدا بخواه چرا که فقط اوست که مظهر لطف است و حیله ندارد و می تواند تو را به مقصد برساند.

 


فال روز متولدین تیر:

شما می توانید هفته های پر از هیجانی را داشته باشید اما به دلیل کارها و فعالیت های اجتماعی تان خود تان را از تمام این تفریح تان محروم می کنید. شما با دید مثبتی که به زندگی دارید الگوی تمام افراد در خانواده یا دوستان تان هستید. شما همیشه مانند یک نجات غریق برای اطرافیان تان می باشید و در لحظات سختی که ﺁنها به کمک شما نیاز دارند شما ظاهر می شوید. شما به خوبی از وقت تان استفاده بهینه را انجام می دهید.

 فال حافظ امروز متولدین تیر :

مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد***قضای آسمان است این و دیگرگون نخواهد شد

رقیب آزارها فرمود و جای آشتی نگذاشت***مگر آه سحرخیزان سوی گردون نخواهد شد 

تعبیر:  به امید قسمت خود باش. از رقیب خود دوری کن کار را از روی عقل و منطق انجام بده. عجله نکن همه چیز بهموقع درست خواهد شد. با گریه و زاری کردن چیزی درست نمی شود. دست به دعا بردار. نماز صبح را فراموش نکن که هر چه حاجت بگیری از نماز صبح است.


 فال روز متولدین مرداد:

یک نیروی مثبت تازه ای وارد زندگی شما شده است، به همین دلیل شما سلامتی، شادی سابق خود را باز یافته اید.شما کارها و فعالیت هایی که انجام می دهید کاملا درست و بر اساس منطق می باشد، اما فرد یا افرادی با شیطنت ها و بد جنسی هایشان شما را از راه درستی که انتخاب کرده اید منحرف می کنند توصیه می کنیم که راه خود را تا انتها بدون تغییر ادامه بدهید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

یارم چو قدح به دست گیرد***بازار بتان شکست گیرد

هر کس که بدید چشم او گفت***کو محتسبی که مست گیرد 

تعبیر: شما از کلیه ی رقیبان خود سبقت می گیرید و همه را از میدان به در می کنید. شانس پیروزی در دست خودتان هست. آن را گم نکنید یا نگذارید رقیبان آن را از دستتان بربایند.

 


فال روز متولدین شهریور:

امروز ذهنتان درگیر حساب بانکی و مسائل مادی خواهد بود. به یاد داشته باشید که مقایسه کردن خودتان با دیگران هیچ فایده ای برای شما در بر نخواهد داشت. بهتر است بجای خوردن حسرت نداشته هایتان به آنچه که دارید فکر کنید و شکرگزار باشید. امروز همراه با عشقتان و دوستان مشترکی که دارید بیرون بروید و سعی کنید حسابی خوش بگذرانید. فقط حواستان باشد با کسانی همراه شوید که از وقت گذراندن با آنها لذت می برید. بعد از ظهر امروز از خوشی های کوچک زندگی نهایت لذت را ببرید. امروز آغازگر چند روز لذت بخش برای شما خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور***کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن***وین سر شوریده بازآید به سامان غم مخور 

تعبیر: گم کرده ی خود را پیدا می کنی و روزگار پر درد و رنجت تبدیل به خوشبختی می شود. بد به دل خود راه نده. اگر امروز به مراد نرسی فردا حتما" نشانه هایی از پایان غم خواهی دید چون با خدا هستی همیشه از بلایا نجات پیدا می کنی. باز هم در خلوت قرآن بخوان تا برای رسیدن به مقصد راهت را گم نکنی.


فال روز متولدین مهر:

برای شما لازم است که نسبت به قبل اجتماعی تر باشید. خوشبختانه شما به اعتقادات خود پایبند هستید. و اکنون اگر شما بتوانید این تعصب خود را با یک پیشنهاد با انگیزه اجتماعی ارتباط دهید، حتی امکان دارد که این تعصب شما شدیدتر هم شود. اما شما باید قدری هم محتاط باشید و قبل از اینکه تعهدی را به صورت جدی قبول کنید باید در طول روز چندین بار در موردش فکر کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

خیز تا از در میخانه گشادی طلبیم***به ره دوست نشینیم و مرادی طلبیم

زاد راه حرم وصل نداریم مگر***به گدایی ز در میکده زادی طلبیم 

تعبیر: بلند شو همت کن و تلاش داشته باش که برای باز شدن گره از کار خود باید اول از زور بازوی خودت دوم از یک دوست کمک بگیری. از راه درست پیش برو که در راه حرام کار به جایی نخواهی برد. طمع نداشته باش و این حق توست که برای رسیدن به هدف تلاش کنی. دل پر از غمت شاد می شود و این به خاطر امیدی است که داشته ای.


فال روز متولدین آبان:

شما تا زمانی که ناخواسته خودتان را در میان موقعیتی پویا که به خلاق بودن شما کمک می کند قرار داده اید، می توانید در مسیر خود باقی بمانید. شاید امروز احساسات شما مثبت باشند، اما از شما برای اینکه می خواهید فعالیتهایتان را فقط در یک مسیر با الهام قلبی تان انجام دهید سرپیچی می کنند. دیگران نسبت به اینکه شما چه احساسی در مورد هر یک از این دو دارید اطیمنان ندارند، برای اینکه شما پیامتان را واضح بیان نکرده اید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

دلم رمیده شد و غافلم من درویش***که آن شکاری سرگشته را چه آمد پیش

چو بید بر سر ایمان خویش می لرزم***که دل به دست کمان ابروییست کافرکیش 

تعبیر: بر سر دو راهی قرار گرفته ای. همه ی کارها را سخت می گیری و ناامیدی. فکر می کنی تا حالا زنده بودنت بیخود بوده و تلاش هایت هدر رفته و خود را گول زده ای ولی این را بدان که از هر جا شروع کنی با منفعت است. با تجربه ای که به دست آورده ای بهتر تصمیم می گیری و راهت را انتخاب می کنی.


فال روز متولدین آذر:

درخواست کمک کردن از دوست و یا نامزدتان برای چیزهایی که می خواهید به دست بیاورید از اینکه خودتان این کار را انجام دهید بیشتر بر آشفتگی اوضاع دامن می زند. البته پنهان کردن احساستان هم باعث نارضایتی شما می شود. به یاد داشته باشید هیچ چیز به اندازه رضایت داشتن و شاد بودن شما اهمیت ندارد. اگر نیاز شما برای شاد بودن ارضا بشود می توانید رابطه ای صمیمانه و عمیق با یک شخص بخصوص برقرار کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

همای اوج سعادت به دام ما افتد***اگر تو را گذری بر مقام ما افتد

حباب وار براندازم از نشاط کلاه***اگر ز روی تو عکسی به جام ما افتد

تعبیر: تقاضای خویش را بلند بگو تا شاید کسی حرف هایت را بشنود و یا اینکه شکار به دام تو بیافتد یعنی ایکه به مقصد برسی. این فال را هم به این امید باز کرده ای که دولت و شام نصیبت شود. پس آن روز بسیار نزدیک است و تو به بلندترین جای خوشبختی و مقام دست پیدا می کنی.


فال روز متولدین دی:

با وجود اینکه بعد از کامل شدن ماه کشش و بحران شروع به کاهش یافتن کرده است، شما هنوز نمی توانید برای مشکل غیر قابل حل بر سر دو راهی قرار گرفتن راه حلی سریع پیدا کنید. مسئولتهای شما در خانه و خانواده تان تکمیل کردن کارهایتان در محل کار را برایتان مشکل کرده است. اگر همه این وظایف به این زودی با هم به توافق نرسیدند نگران نباشید، برای اینکه شما زمان کافی برای تشخیص دادن آن دارید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ساقیا برخیز و درده جام را***خاک بر سر کن غم ایام را

ساغر می بر کفم نه تا ز بر***برکشم این دلق ازرق فام را

تعبیر: یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.


فال روز متولدین بهمن:

خیلی هیجان زده هستید و هر چه در سرتان می چرخد را می خواهید به زبان بیاورید. اما بد نیست کمی بیشتر روی خود و رفتارتان کنترل داشته باشید. وعده های بیهوده دادن جز اینکه چهره شما را خراب م یکند، نتیجه دیگری ندارد. سعی کنید به جای زیاد حرف زدن، حرف های دیگران را بشنوید. اگر خیلی دوست دارید خودتان را توصیف کنید، با کمی سیاست این کار را انجام دهید. لازم نیست همه در مورد همه چیز شما بدانند.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

ای دل به کوی عشق گذاری نمی کنی***اسباب جمع داری و کاری نمی کنی

چوگان حکم در کف و گویی نمی زنی***باز ظفر به دست و شکاری نمی کنی

تعبیر: همه چیز مهیاست ولی کاری انجام نمی دهی. تعلل جایز نیست وگرنه همه چیز و همه کس را از دست می دهی و در بوستان زندگی خاری هم نصیبت نمی شود.، دوراندیشی نمی کنی فرصتها را از دست می دهی برای همین است که درخت ارزوهایت به ثمر نمی نشیند.


فال روز متولدین اسفند:

صحبت کردن در مورد نیازهایتان با افراد دیگر برای شما کار سختی است، برای اینکه شما می ترسید که مبادا آنها شما را درک نکنند. شاید شما فکر می کنید کسی که واقعاً دوستتان دارد باید قبل از اینکه شما شروع به حرف زدن کنید خودش بفهمد که شما چه نیازهایی دایرید، اما لزوماً نباید انتظار چنین چیزی را داشت. اگر شما واقعاً می خواهید رضایتی کامل داشته باشید باید جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بیان کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند:

المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است

خم ها همه در جوش و خروشند ز مستی***وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است 

تعبیر: خداوند نعمت و رحمت زیادی به تو ارزانی داشته و آنچه را که احتیاج داری فراهم نموده است، پس مغرور نباش. او از حال تو خئب آگاه است. روزی تو قطع نمی شود. در زندگی به پستی و بلندی اعتقاد داشته باش قبله ی معبود تو فقط و فقط خداوند باشد.