طالع بینی متولدین فروردین  در سال 1399

برای متولدین فروردین نشانه ها  ارمغان سال خوبی را می دهد. نمودار سالانه حاکی از آن است که خانه نهم توسط خورشید ، عطارد ، کیوان در کنار هم قرار گرفته است که در مجموع ثروت شما را افزایش می دهد. شما در جبهه های سلامتی و ثروت خود موفق خواهید بود.

نشانه حاکم شما ، مریخ در آغاز سال در خانه هشتم قرار خواهد گرفت و به شما نکاتی راجع به زندگی سالم می دهد. اگر تصمیم به انجام یوگا یا تمرین مراقبه داشته باشید ، این زمان مناسب برای شروع آن خواهد بود.

امسال قرار است نشانه های حاکم  شما را به وفاداری بی حد و حصر برکت دهد.

برنامه سفر شما در خارج از کشور فقط ممکن است اتفاق بیفتد و ممکن است مجبور شوید چندین مورد از آنها را ادامه دهید.

افرادی که در زمینه میهمان داری و امور توریست ، املاک و مستغلات ، علم اخترشناسی ، فعالیت میکنند ممکن است فرصتی برای شروع یا گسترش تجارت خود داشته باشند.

فال سالانه نشان می دهد که خانه یازدهم تحت اشغال ماه است و این باعث می شود شرایط مالی شما تقویت شود ، در کنار این شما آرامش و خوشبختی را در زندگی خود خواهید یافت.

امسال تأثیر زحل به شما کمک می کند تا در جبهه کاری خود به موفقیت های بزرگی برسید.

شما باید روی کارهایی که تأخیر کرده اید ، کار خود را شروع کنید زیرا این بهترین زمان برای حضور در آنجا به دنبال شهود و کار کردن بر روی خودتان است.

زحل به سمت برج طوفان حرکت خواهد کرد ، حضور خورشید در کنار این امر باعث ایجاد اصطکاک بین شما و پدرتان خواهد شد. جدای از این ، ممکن است در محل کار خود با برخی موارد روبرو شوید.

شما باید برای این کارها به خوبی آماده باشید و خیلی دقیق از این جمله پیروی کنید: "پیشگیری بهتر از درمان است". وضعیت خود را حفظ کنید و سعی کنید همیشه در صدر بازی خود باشید.

تاروت دات آی آر پیشنهاد می کند که برای دستیابی به حداکثر نتیجه از آن ، باید روزانه زندگی خود را به طور منظم چک کنید و از روز خود به روشی برنامه ریزی شده استفاده کنید. 

حضور زحل در خانه 10 مطمئناً نتیجه کار سخت شما را به همراه خواهد داشت. آن دسته از شما که در زمینه حقوق یا تحقیق کار می کنید از این مزیت بیشترین بهره را خواهید برد.

در تاریخ 9 فروردین ، مشتری از خانه 9 بیرون می رود و با کیوان که در خانه 10 در حالت فرودستی خواهد بود حرکت می کند. اگرچه این امر منفی تلقی می شود ، اما چنین شرایطی در نمودار تولد شما شرایط مساعدی را ایجاد می کند. این نتیجه بزرگتر به شما می دهد.

در کل می توان گفت که سال 1399 ، در آغاز برای شما بسیار سودمند خواهد بود. مریخ همچنین در این مدت به همراه کیوان و مشتری به خانه دهم می رود و به افرادی که در زمینه رسانه ، سینما ، اطلاعات ، فناوری و غیره هستند ، نتایج بسیار خوبی خواهد داد.

در 22 اردیبهشت ، زحل به صورت واژگونی روی می آورد و این باعث ایجاد تغییرات غیرمنتظره در محل کار شما می شود.

 زحل نیز ممکن است بر سلامتی شما تأثیر بگذارد. در 14 ماه مه ، مشتری نیز به صورت واژگونی پیش خواهد رفت اما اینها تأثیر منفی بر شما نخواهد گذاشت زیرا اینها سیارات مثبت هستند و هنگام بازگشتن به آن اثرات مضاعفی را می دهند. تحول مشتری تمام نتایج در انتظار شما را به بهترین وجه ممکن تحقق می بخشد.

اگر در رابطه هستید یا با اعضای خانواده مشکلی دارید ، این انتقال همه چیز را صاف می کند.  پس از آن انرژی جدیدی را در درون خود خواهید یافت که شما را برای انجام تمام وظایف خود سوق می دهد.

پیش بینی ها حاکی است که سال 1399 ، تا شهریور برای شما خوب خواهد ماند. با این حال ، مشتری تا اواسط شهریور پیشرفت خواهد کرد و این پیشرفت شما را با میلیون ها افکار سرشار خواهد کرد و این افکار فرصتی کاملاً جدید را برای شما باز می کند.

افراد در حوزه کارهای خلاقانه باید از این زمان بیشترین استفاده را ببرند. 

 

بعد از اواسط شهریورموقعیت نشانه وارد خانه 2 از جدول تولد شما می شود و این ممکن است برخی از مشاجرات را در زندگی خانوادگی شما جلب کند. با این حال ، این انتقال از نظر مالی شما نتایج مثبتی به دنبال خواهد داشت.

موقعیت نشانه به طور هم زمان وارد خانه هشتم خواهد شد و این امر از جهات غیر منتظره ، بیشتر از لحاظ مالی ، برای شما سود خواهد برد. تا پایان شهریور سال 1399 ، زحل پیشرفت خواهد کرد و این باعث می شود تا از همه سختی هایی که در کارتان با آن روبرو هستید ، رهایی یابد.

 در 21 آبان ، مشتری به سمت طوفان می گذرد و با زحل که از قبل در خانه حضور دارد ، سازوکار شرایط مطلوب را ایجاد می کند.

شما در محل کار خود موفقیت پیدا خواهید کرد و گزینه های جدید شغلی خواهید داشت.

فال 1398 برایفروردین ماهی ها نشان می دهد قایقرانی صاف با موفقیت بسیار خوبی در هر جنبه از زندگی آنها در جریان است.

حافظ:

یک دو جامم دی سحرگه اتفاق افتاده بود

و از لب ساقی شرابم در مذاق افتاده بود

از سر مستی دگر با شاهد عهد شباب

رجعتی می‌خواستم لیکن طلاق افتاده بود

تفسیر: در صدد این هستی که گذشته را جبران کنی و به عافیت برسی. به خاطر این پشتکار مژده ای به تو می دهند که نشان دهنده ی به پایان رسیدن غم ها و تاریکی هاست. در راه خدا بخشش کن. پریشانی را از خود دور نما تا برای رسیدن به مقصود قویتر و استوارتر باشی.

 


طالع بینی متولدین اردیبهشت سال 1399

خوانش های فال1399 برای  اردیبهشتی ها  نشان می دهد که در آغاز سال ، سیاره حاکم زهره در خانه 9 خواهد بود که نشانگر سال روشن و موفقی برای شماست.

حضور پنج سیاره در خانه 8 باعث مزایایی در طول سال خواهد شد. حضور مریخ در خانه 7 شما را با سعادت زناشویی روبرو می کند. زحل در ابتدای سال 1399 در خانه دوازدهم حضور خواهد داشت و این ممکن است عامل شانس شما را تضعیف کند و باعث تاخیرهای غیر منتظره در کار شود.

از 22 اردیبهشت به بعد ، کیوان به صورت واژگونی روی می آورد و این مسئله باعث ایجاد موضوعاتی در جبهه های کاری و شانس شما خواهد شد. اگر در کار احساس گیر کرده اید ، پس سعی کنید قدمی به عقب برسانید و استراحت کنید ، به خودتان فرصت دهید تا فکر کنید و سپس کار خود را از سر بگیرید.

سعی کنید هیچ چیز جدیدی را شروع نکنید و پروژه های بزرگی را انجام ندهید زیرا ممکن است زمان مناسبی برای شما نباشد. هنگام برخورد با مسائل ، سر و صدا کنید.

اگر کارها باید انجام شوند و از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند ، توصیه می شود با یک مشاور یا اختر شناس مشورت کنید و در مورد نحوه ادامه کار راهنمایی بگیرید. به محض این که دوباره زحل تبدیل به پیشرفت می شود ، شما موفق خواهید شد و به خاطر صبر و تحمل سخت کار مزد خود را می گیرید.

 مشتری در خانه هشتم خواهد بود و این مساله مسائل بهداشتی را برای شما نشان می دهد، خصوصاً در مورد وزن شما. با این حال ، با نگاه مشتری در خانه 9 از راه های بسیار خوبی برای شما سود خواهد برد ، ممکن است یک وسیله نقلیه جدید یا یک خانه بخرید. شما شاهد پیشرفت چشمگیر در سلامت مادر خود خواهید بود. (در صورت بیماری)

در تاریخ 11 فروردین ، مشتری به خانه 9 می رود که زحل در آن سکونت خواهد داشت ، این هم جوشی شرایط مطلوبی را ایجاد کرده و موفقیت را برای شما فراهم می کند.

زحل همچنین ارباب خانه کار شما است و حضور مشتری با آن نتایج مثبت را در هر جنبه از زندگی شما به همراه خواهد داشت.

تاروت پیشنهاد می کند که برای دستیابی به حداکثر نتیجه از آن ، باید روزانه زندگی خود را به طور منظم چک کنید و از روز خود به روشی برنامه ریزی شده استفاده کنید.

در 25 اردیبهشت، مشتری به صورت واژگونی برپا خواهد شد و این باعث می شود اوقات مفید شما را تضمین کند. هر کاری که از نظر سلامتی ، خانه ، شغل ، امور مالی و غیره به شما گیر بیاید همه در این مدت مرتب می شوند. تا پایان ماه ژوئن ، مشتری به عقب می رود و این به شما امکان می دهد تمام کارهای ناتمام خود را انجام دهید.

مشتری در تاریخ 23 شهریور پیشرفت خواهد کرد و شما را با انرژی مثبت پر خواهد کرد. با خوشبختی در کنار خود ، می توانید تمام آنچه در انتظار بودید را تکمیل کنید .

در2 مهرماه ، موقعیت نشانه حاکم این به شما کمک می کند تا استعدادهای خود را شکل داده و از آنها برای منافع خود استفاده کنید. شما همچنین می توانید در این مدت اموالی را به دست آورید، به خصوص اگر طرف پدرانه ای در آن وجود داشته باشد. با توجه به هرچه پیش بروید ، فال سالانه سال 1399 حاکی از زمان های بسیار خوب و مرفه در پیش رو است.

حافظ:

المنه لله که در میکده باز است

زان رو که مرا بر در او روی نیاز است

خم‌ها همه در جوش و خروشند ز مستی

وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است

تفسیر: خداوند نعمت و رحمت زیادی به تو ارزانی داشته و آنچه را که احتیاج داری فراهم نموده است، پس مغرور نباش. او از حال تو خئب آگاه است. روزی تو قطع نمی شود. در زندگی به پستی و بلندی اعتقاد داشته باش قبله ی معبود تو فقط و فقط خداوند باشد.

 


طالع بینی متولدین خرداد

خوانش فال 1399 برای خردادی ها نشان می دهد که افرادی علامت برج حمل دارند سال خوبی در پیش دارند. سیاره حاكم عطارد در ساكین وجود دارد كه یك شخصیت دوگانه را به شما می دهد و این یك زمان فرخنده برای شما ایجاد می كند. اگرچه در ابتدای کار کمی گیج ، اما قادر خواهید بود تصمیمات مشخص بگیرید.

 حضور ماه در خانه 9 به شما این شانس را می دهد که برای انجام کارها نیاز دارید. شما سلامت خوبی را حفظ کرده و در همه سرمایه گذاری های خود موفقیت خواهید یافت. با این وجود ، حضور مریخ در خانه ششم شما ممکن است هر از چند گاهی استرس کمی به شما وارد کند ، اما چیزی بیش از آن نیست. هفتمین خانه اشغال شده توسط خورشید ، عطارد ، زحل ، مشتری و کتو قصد دارد سهم خوبی از فراز و نشیب های روابط خود را به شما بدهد. جدای از این ، بر صبر و آرامش شما نیز تأثیر خواهد گذاشت.  شرایطی را برای مسافرت به خارج از کشور ایجاد می کند.

کیوان از ابتدای سال علامت را تغییر می دهد و در جایگاه 8 قرار می گیرد.

 شما با این حرکت از مزایای کاهش منفی خود بهره مند می شوید و شاهد رشد در محل کار خود نیز خواهید بود. اما زحل در خانه هشتم و دید آن نشانگر تغییر عملکرد شما در محل کار شما است.

در اردیبهشت ، مشتری تغییر مسیر خواهد کرد و وارد برج طوفان می شود ، همراه با وجود کیوان در آن ، از این رو مزیت های غیر منتظره ای در منطقه کار شما وجود خواهد داشت ، حتی اگر شرایط مطلوبی در نمودار شما وجود نداشته باشد.

تغییر مکان مجدد زحل در 22 ماه اردیبهشت می تواند مشکل بزرگی را برای شما ایجاد کند.

 ممکن است مسائل مربوط به کار ایجاد شود. شما همچنین ممکن است متهم به چیزی باشید که ممکن است شهرت شما را به خطر اندازد. از شما خواسته می شود در این زمان توجه ویژه ای به کارهای خود داشته باشید.

در تاریخ 8 مهر ، با توجه به اینکه زحل مترقی خواهد شد ، می توانید اعتبار از دست رفته خود را پس بگیرید.

 

 فال تاروت پیشنهاد می کند که برای دستیابی به حداکثر نتیجه از آن ، باید روزانه زندگی خود را به طور منظم چک کنید و از روز خود به روشی برنامه ریزی شده استفاده کنید. 

در اردیبهشت ماه ، مشتری رو به عقب خواهد شد که شانس شما برای پیدا کردن مسابقه را ایجاد می کند. برای زوجین ، ازدواج قطعاً روی کارتها خواهد بود اما برای افراد متاهل ، احتمال یک رابطه خارج از ازدواج وجود دارد و شما باید در حال حاضر تحت کنترل باشید. جدای از این ، شما می توانید رشد مالی خود را ببینید ، ممکن است املاک اجدادی را بدست آورید ، یک خانه یا وسیله نقلیه جدید بخرید.

در تاریخ 10 تیر ، مشتری به داخل ساحل خواهد رفت و در حالت اصلی خود قرار خواهد گرفت. احتمال بازگشت شما به محل تولد یا تغییر عمده در تنظیمات زندگی ممکن است وجود داشته باشد.

با پیشرفت مشتری در 23 شهریور ، شانس موفقیت در محل کار شما دوباره افزایش می یابد و جهت جدیدی برای موفقیت باز می شود. همچنین در این زمان می توانید پیشنهادهای ازدواج برای شما بسیار زیاد باشد. اما کمی صبر کنید و از سردرگمی خودداری کنید.

در آغاز سال ، شما یک میلیون برنامه خواهید داشت ، اما همچنین در مورد هدف گذاری آن اشتباه نکنید. سفرهای مرتبط با کار نیز می تواند اتفاق بیفتد ، اما شما باید از سلامت خود مراقبت ویژه ای داشته باشید. از بیش از حد اطمینان جلوگیری کنید. قبل از انجام کار یا انجام هر کار ، بسیار مهم است که از توانایی های خود مطلع باشید.

در تاریخ 2 مهر ، موقعیت نشانه در مکان دوازدهم جدول تولد شما که همچنین به عنوان محل هزینه در نظر گرفته می شود و به دلیل این هزینه های ترانزیت بیشتر می شود.

اما اگر مدت زیادی است که ایده سفر مسافرت به خارج از کشور را حفظ کرده اید، اکنون صحیح است که با آن پیش بروید. جدا از این ، زمینه ساز درگیری در زندگی شخصی شما خواهد بود. اختلافات ایدئولوژیکی وجود دارد. اما برای افراد مجرد ، خواستگاری ناگهانی شرایط ازدواج ایجاد می کند. در مهر موقعیت نشانه به عقرب تبدیل می شود و این برای  شما نشانه وجود دشمنان است.

حافظ:

ای سرو ناز حسن که خوش می‌روی به ناز

عشاق را به ناز تو هر لحظه صد نیاز

فرخنده باد طلعت خوبت که در ازل

ببریده‌اند بر قد سروت قبای ناز

تفسیر: کسانی هستند که محتاج تو می باشند و دست نیاز به سویت دراز کرده اند دست آنها را رد نکن آنها مثل پروانه به دورت می چرخند و از وجودت استفاده می کنند. عهدی را که بسته ای نشکن زیرا باعث می شود که رقیبان تو را از میدان بدر کنند. خداوند تو را یاری می کند. رازت را به کسی نگو.


 

طالع بینی متولدین تیر

قرائت فال 1399  برای تیرماهی ها ، ماه در خانه هشتم می ماند ، که در زمان های اولیه می تواند کمی نگران سلامتی شما باشد. امسال فرصت های بسیار خوبی برای شرکت در مسابقات بدست می آورید ، زیرا خانه ششم توسط موقعیت های نشانه مختلف  اشغال شده و اینها مسیرهای جدیدی برای موفقیت برای شما ایجاد می کنند. علاوه بر این عطارد و کیوان در حال خلق موقعیت هستند، که نشانگر این است که شما ثمره کار سخت خود را به دست خواهید آورد.

افرادی که در جهان ورزش و سینما هستند با سفر و شرکت در مسابقات خارج از کشور به موفقیت برسند. موقعیت یابی سیاره ای بهترین فرصت ها را برای شما ایجاد می کند.

تنها کاری که باید بکنید این است که ذهن مشوش خود  را کنار بگذارید و به بهترین وجهی به هدف خود متمرکز شوید.

برای افراد IT ، مهندسی ، رسانه ، بازیگری و سیاست. امسال به جای دلبستگی به شانس خود ، به کار و استعداد خود دل ببندید که بهترین نتیجه را به شما می دهد.

با تغییر زحل احتمال تغییر در کار یا جستجوی شغل برای شما وجود دارد و همه اینها موفقیت بزرگی را برای شما به ارمغان می آورد. تغییر زحل برای شما بسیار مناسب خواهد بود زیرا ثبات در تجارت شما را فراهم می کند. حضور زحل در خانه هفتم نمودار شما نیز باعث ایجاد شانس ازدواج می شود ، اما باید قبل از انجام این قدم بسیار مراقب باشید.

در تاریخ 11 فروردین ، مشتری به عقب می رود و این باعث می شود سرعت ازدواج شما (مجردها) به همراه امکانات جدید در زندگی کاری شما سرعت یابد. جدای از این ، فال 1399 نشان می دهد که ایجاد شرایط مساعد ، شما را در ابتدای سال سخت تلاش می کند اما در این راه فواید بسیار خوبی کسب خواهید کرد.

زحل اردیبهشت ماه به صورت واژگونی روی خواهد آورد و این می تواند باعث ایجاد موانعی در ازدواج یا محل کار شما شود. در صورت امکان سعی کنید هر لحظه کار مهم را به تعویق بیندازید. در تاریخ 8 مهرماه ، مسیر زحل پیشرفت خواهد کرد و تنها در این صورت باید تمام کار خود را از سر بگیرید و انتظار موفقیت از آن را دارید.

تیم فال تاروت،  پیشنهاد می کند که برای دستیابی به حداکثر نتیجه از آن ، باید روزانه زندگی خود را به طور منظم چک کنید و از روز خود به روشی برنامه ریزی شده استفاده کنید.

با بازگرداندن مشتری در 25 اردیبهشت ، موفقیت در راه رسیدن به خود احساس خواهید کرد. چشم انداز مشتری در خانه 7 شما این امکان را برای شما فراهم می کند که بر مشکلات سلامتی که تا مدت ها با آن روبرو بوده اید غلبه کنید.

درتاریخ 10 تیر  ، مشتری  در حالتی حرکت می کند که به شما پیشنهاد می کند از سلامتی خود مراقبت کنید. ممکن است مجبور شوید با مشکلات مربوط به معده خود روبرو شوید. افزایش وزن نیز می تواند این بار شما را تحت فشار قرار دهد. با پیشرفت در تاریخ 23 شهریور ، مشتری مجدداً از نظر سلامتی ، شانس و ثروت خود نتایج بدی به شما میتواند بدهد که از قبل هوشیار با این موقعیت باشید تا از پس آن بخوبی برآیید.

در 2 مهر ، نشانه در موقعیت یازدهم یا خانه سود و ثروت به سمت طاووس حرکت می کند.

که برای شما بسیار خوش یمن است. از فرصت بهرمند شوید.

در تاریخ 30 آبان، مشتری به عقب می رود و شما از این موقعیت بهره مند می شوید. در آغاز سال، نشانه مربوطه در خانه دوازدهم خواهد بود و فرصتی را برای مسافرت به خارج از کشور ایجاد می کند.

به طور کلی امسال برای تیرماهی ها موفق خواهد بودو بنیان گذاری طلوعی در زندگی را نوید میدهد.

حافظ:

مژده وصل تو کو کز سر جان برخیزم

طایر قدسم و از دام جهان برخیزم

به ولای تو که گر بنده خویشم خوانی

از سر خواجگی کون و مکان برخیزم

تفسیر:  به خاطر ایمان قوی و تقوی از بندگان مقرب الهی هستی. اراده کنی خداوند همه چیز به تو می دهد ولی همیشه دیگران را مقدم دانستی و برای آنها دعا می کنی فقط از خدا می خواهی بهشت را نصیب بگرداند. به آرزویت می رسی هم در این دنیا و هم در جهان آخرت.

 


طالع بینی ماه متولدین مرداد

سال 1399 ، برای مرداد ماهی ها نشان می دهد که امسال همه چیز در مورد افتخار ، پرستیژ و اقتدار شما خواهد بود زیرا ارباب زودیاک ، خورشید در سال پنجم در خانه پنجم از نمودار تولد شما نشسته است و ایجاد شرایط فرخنده امسال پیشرفتی برای زندگی کاری شما خواهد بود. شما می توانید از آنجا که ماه در خانه 7 حضور دارد ، از شریک زندگی پشتیبانی زیادی کسب کنید. شانس ازدواج نیز برای افراد بی سرپرست ایجاد می شود.

برای کسانی که در یک رابطه هستند ، یک دوره سعادتمندانه و عاشقانه خواهد بود.

ارباب ثروت ، مریخ در خانه 4 حضور دارد و این شرایط را برای شما ایجاد می کند تا یک خانه جدید ، وسیله نقلیه جدید یا املاک بخرید. ارباب خانه ونوس ممکن است شما را برای تمرکز بر روی اهداف خود سخت تر کند زیرا در خانه ششم قرار دارد ، اما به دلیل ماهیت مثبت آن ، ممکن است با تلاش سخت در رسیدن به آنچه می خواهید ، بهترین نتیجه را کسب کنید. حضور راهو در خانه یازدهم باعث می شود امسال درست مثل گذشته سفر کنید.

بودن آفتاب در کنار کیوان خبرهای بدگمانانه از داشتن فرزند به شما می دهد. افرادی که دانشجویی دارند و قصد دارند آموزش عالی دریافت کنند ، قطعاً آنچه را که می خواهند دریافت می کنند. کسانی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند نیز موفق خواهند بود.

زحل به صورت واژگونی پیش خواهد رفت و این ممکن است اوقات دشواری را به وجود آورد ، اما این قدرت را به شما می دهد تا با تمام نبردهای خود بجنگید و پیروز شوید. به شما توصیه می شود که دچار استرس نشوید زیرا ممکن است زندگی شخصی شما را تحت تأثیر قرار دهد و درگیری با شریک زندگی شما ممکن است فوران کند.

 زحل به 6 خانه خانه زودیاک شما منتقل خواهد شد ، این تحول ممکن است تعداد دشمنانی را که شما دارید افزایش دهد و آثار سلامتی برای شما ایجاد کند. با این حال ، اثرات آنقدر که می ترسید جریان شدید نیست. در اردیبهشت ماه سعی کنید صبر داشته باشید.

مشتری به موقعیت برج جوزا حرکت خواهد کرد و در مکان ششم زودیاک شما قرار دارد. این شانس موفقیت را برای شما در هر رقابت و هر نوع مسابقه ایجاد می کند. شما در سطح ملی و همچنین در سطح بین المللی موفقیت و افتخار خواهید یافت.

مشتری و زحل نیز شرایط خوبی را ایجاد می کنند که به شما امکان می دهد در هر شکل به نتایج مفیدی برسید ، فرصتی را از دست ندهید.

تاروت فال پیشنهاد می کند که برای دستیابی به حداکثر نتیجه از آن ، باید روزانه زندگی خود را به طور منظم چک کنید و از روز خود به روشی برنامه ریزی شده استفاده کنید.

در تاریخ 26 اردیبهشت در تمام جبهه های زندگی مقابله خواهید کرد. در تاریخ 10 تیر مشتری ، هنوز هم در حالت مقدماتی به داخل ساکن حرکت خواهد کرد. این حرکت توانایی شما در برنامه ریزی را در این زمان ترغیب خواهد کرد و دوباره رویای آینده را شروع خواهید کرد.

در تاریخ 23 شهریور ، مشتری پیشرفت خواهد کرد و تمام برنامه های شما درست در جای خود قرار می گیرند.

پس از پیشرفت زحل ، همه این مشکلات شروع به نزول می کنند. زحل در مهرماه به حالت اصلی خود باز خواهد گشت که به تدریج به محیط کار ، سلامتی شما تسکین می یابد و استرس روحی را کاهش می دهد.

نشانه مقعیت حاکم نیز در حال تغییر علائم زودیاک است. در  اواخر آبان ، تغییر در زودیاک اتفاق می افتد ، که این امر تأثیری در خانه کار شما خواهد گذاشت. نشانه حاکم با حضور در خانه کار ، توانایی بهتر کار کردن را برای شما ایجاد خواهد کرد. سالمندان ممکن است از شما انتظار عملکرد بالایی داشته باشند اما این موقعیت از چشم انداز بالاتر اطمینان حاصل خواهد کرد که شما به موفقیت دست خواهید یافت.

در تاریخ 30 آبان ، مشتری از ساعتی به ساحل خواهد رفت و این نتایج خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت.

حافظ:

ای پیک راستان خبر یار ما بگو

احوال گل به بلبل دستان سرا بگو

ما محرمان خلوت انسیم غم مخور

با یار آشنا سخن آشنا بگو

تفسیر:  خوش به حال شما که دوستان و اطرافیانتان واقعا همراه و محرم رازتان می باشند. پس چرا ناراحتید و همه را نگران کرده اید. کسی از شما عنایت و یاری دارد در حق او کوتاهی نکنید که چند برابر بخشش تان در جایی دیگر جبران می شود.

 


طالع بینی ماه شهریور در سال 1399

خوانش های فال 1399 برای شهریوری ها نشان می دهد که جیوه ارباب زودیاک در واریانس است.

در آغاز سال با مشتری ،  خورشید و زحل. پیوستگی عطارد با خورشید نتایج فرخنده برای افراد ایجاد می کند. شما شاهد افزایش افتخار ، شرایط مالی و تجربه در یک سال خوب خواهید بود. امسال برای شما فرخنده خواهد بود. امسال هم سرنوشت شما و هم کارما نتایج فرخنده به شما می دهند.

حضور عطارد در محل کار و دید در مورد آن در هفتمین مورد شما ، تضمین می کند که کار خوبی خواهید کرد و یا در شغل خود موفق خواهید بود. حضور عطارد به همراه مشتری نشان می دهد که امسال شما موفق خواهید شد و برنامه های جدیدی را در حرفه خود ایجاد می کنید.

در عین حال ، ارتباط عطارد با خورشید قدرت و انرژی لازم را برای کار کردن روی چیزها به شما می دهد. در آینده از مزایای امسال بهره مند می شوید. ارباب خانه 9 ، زهره نیز شانس شما را تقویت می کند. و صاحب خانه 5 ، کیوان حضور دارد که فرصت های فرخنده ای را برای تحصیلات شما و فرزندانتان ایجاد می کند.

مشتری در این مرکز شرایط بسیار فرخنده ای برای شما قرار داده است. امسال در مورد سعادت ، خوشبختی و از طرف مادرتان نتایج خوبی کسب خواهید کرد.

امسال رویای شما برای خرید خانه نیز می تواند تحقق یابد. همچنین ، مشتری بر روابط شما با شریک زندگی شما تأثیر می گذارد و برای این سال تأثیر زندگی عاشقانه سعادتمند و روان خواهد بود.

خانم ها نیز می توانند انتخاب صحیح داشته باشند و مذاکرات مربوط به ازدواج را آغاز کنند.

 قرار گرفتن نشانه در خانه 10 شما می تواند برخی از مشکلات را در محل کار شما ایجاد کند. اما در نهایت می توانید مزایای آن را تجربه کنید.

حضور مریخ در خانه 3 این اطمینان را خواهد داد که با تمام موانع و مشکلات با قدرت و وضوح بسیار روبرو خواهید شد. خواهر و برادرهای جوان یا بستگان ممکن است از نحوه اداره امور الهام بگیرند.

زحل تغییر خواهد کرد و پس از آن می توانید خبرهای خوبی را پیدا کنید. در حقیقت ، در همان زمان ، حرکت زحل در چرخه نمودار شما به پایان می رسد و کارها با سرعت بالا می رود.

در تاریخ 11 فروردین ، مشتری وارد طوفان خواهد شد ، جایی که کیوان در حال حاضر در علائم زودیاک خود وجود دارد. با توجه به حضور مشتری و زحل در نمودار شما نتایج سودمندی ایجاد می شود. این به شما فرصتی می دهد که به تحصیلات عالی یا برکت فرزند خود برسید.

در عین حال ، دید مشتری در خانه 9 شما اطمینان خواهد داشت که در تمام این مدت از سلامتی خوبی برخوردار هستید

تاروت،  پیشنهاد می کند که برای دستیابی به حداکثر نتیجه از آن ، باید روزانه زندگی خود را به طور منظم چک کنید و از روز خود به روشی برنامه ریزی شده استفاده کنید.

زحل در 22 اردیبهشت ماه پس از آن که ممکن است مسائل مربوط به سلامتی بوجود بیاید ، به حالت عطف می رود.

 زوجینی که قصد شروع خانواده را دارند ، باید مراقب باشند و سعی کنند در وهله اول از خود مراقبت کنند. در عین حال ، باید روی آموزش تمرکز کنید. تا زمانی که زحل در تجدید بنا قرار بگیرد ، ممکن است افکار منفی ازدواج شما را ابراز کند.

همچنین ممکن است کمی در مورد سلامتی شریک زندگی تان بمانید. اما به محض اینکه زحل در ماه مهر پیشرفت پیدا کرد ، یک تسکین بزرگ پیدا خواهید کرد. تمام کارهایی که رو به وخامت بود دوباره برمی گردند.

مشتری در تاریخ 25 اردیبهشت دوباره به عقب می رود. اگرچه بازپرداخت مشتری در شرایط فعلی برای زودیاک مناسب است ، اما نتایج کند خواهد بود. مشتری در تاریخ 10 تیر به سمت نشانه حاکم حرکت خواهد کرد و مواردی که ناقص در شرایط خانه شما باقی مانده است  برطرف خواهد شد.

 به محض اینکه مشتری در تاریخ 23 شهریور پیشرفت پیدا کند ، تمام کارهای در انتظار شما در محل تراز خواهند شد و زندگی شما در مسیر برگشت قرار خواهد گرفت.

در تاریخ 30 آبان ، مشتری دوباره به عقب خواهد رفت و موقعیت های مفیدی را برای شما ایجاد می کند.

حضور نشانه حاکم در خانه ثروت ، عنصر اعتقاد به انجام درست و مومن بودن را کاهش می دهد و بنابراین به شما توصیه می شود که در این مدت سرآمد باشید و وجدان خود را بیدار نگه دارید. جدای از این ، شما نسبت به همه چیز احساس فشار و  تحمل خواهید کرد. در همین زمان ، تغییر در خانه 3 شما اتفاق می افتد که به عنوان مکان قدرت و انرژی در نظر گرفته می شود.

در حال حاضر بسیار مراقب باشید و سعی کنید از اختلاف با خواهر و برادرهای جوان خود جلوگیری کنید.

هنگام رانندگی یا در جاده ، مراقب باشید و هوشیار باشید. جدای از این ، شما ممکن است در نهایت با سفرهای کوچک در تجارت لذت خاطره انگیزی ببرید.

حافظ:

مژده ای دل که دگر باد صبا بازآمد

هدهد خوش خبر از طرف سبا بازآمد

برکش ای مرغ سحر نغمه داوودی باز

که سلیمان گل از باد هوا بازآمد

تفسیر: خبر خوشی را به زودی به شما می دهند که علاوه بر شما دیگران نیز خوشحال می شوند. این خبر خوش معمایی است برای شما که چطور شد همه چیز بر وفق مراد پیش آمد. البته که لطف خداوند بوده است.

 


طالع بینی ماه مهر در سال 1399

خوانش های فال 1399 برای متولدین مهرماه حاکی از آن است که ارباب زهره زودیاک در جایگاه چهارم نشسته است و این ترتیب ثابت می کند که برای شما بسیار مناسب است.

شما سعادت و سعادت را در اطراف خود تجربه خواهید کرد. می توانید یک خانه ، وسیله نقلیه و موارد دیگر بخرید. شما همچنین از لحاظ عاشقانه نعمت خواهید بود و در کنار همسرتان اوقات خوبی را سپری می کنید.

 خانه 3 برای شما نتایج مثبتی دارد و تأثیر این امر این خواهد بود که در این مدت زیاد سفر می کنید. شما با خواهر و برادرهای جوان تان روابط خوبی خواهید داشت.

حضور مریخ در خانه 2 شانس کسب پول از منابع مختلف را ایجاد می کند. همچنین ممکن است در این مدت به اموال اجدادی برسید.

امسال زحل نیز علامت زودیاک را تغییر می دهد. انتظار می رود تغییر زحل برای شما سودمند باشد زیرا قرار است کیوان در مرکز نمودار شما قرار بگیرد. قرار گرفتن در خانه 4 کیوان فرصت های فرخنده برای فرزندان شما ایجاد می کند.

فال تاروت پیشنهاد می کند که برای دستیابی به حداکثر نتیجه از آن ، باید روزانه زندگی خود را به طور منظم چک کنید و از روز خود به روشی برنامه ریزی شده استفاده کنید.

در تاریخ 11 فروردین ، مشتری وارد طوفان می شود که محل خوشبختی زودیاک شما است.

 به دلیل کم بودن انتقال ممکن است برای شما تأثیر منفی بگذارد اما به دلیل وجود زحل ، شرایط مساعد ایجاد می شود و این به شما در فرم شادی مادر ، خوشبختی ملک ، وسیله نقلیه و غیره منتهی می شود.

کیوان در تاریخ 22 اردیبهشت به صورت واژگون خواهد رفت. در این زمان می توانید احترام و عزت خود را از دست بدهید.

زحل دید خود را در محل کار شما نیز دارد. دید کیوان در مکان 10 شما انرژی و چشم انداز جدیدی از کار و زندگی شما به شما می دهد. حتی اگر مشکلی دارید ، می توانید بر همه آن غلبه کنید. زحل در شهریور پیشروی خواهد کرد و پس از آن اوضاع به تدریج تغییر خواهد کرد.

در اردیبهشت ، مشتری به صورت واژگونی روی می آورد و تأثیر این امر بر شما این خواهد بود که ممکن است به خارج از کشور سفر کنید ، یا برای شغل ، سفرهای زیارتی یا سفر معنوی. شانس ازدواج نیز ممکن است وجود داشته باشد.

شما افزایش قابل توجهی در قدرت و اشتیاق خود احساس خواهید کرد. انواع برنامه ها ، ایده ها و برنامه های آینده در ذهن شما متولد می شوند.

مشتری در تاریخ 10 تیر تغییر خواهد کرد و این تغییر اتفاقات خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت. با توجه به دید مشتری در خانه سود خود ، از همه جا منابع درآمد پیدا خواهید کرد.

در تاریخ 23 شهریور ، مشتری به صورت واژگونی پیش می رود و این نتایج مفید به شما می دهد. شاهد افزایش چشمگیر بهره وری خود خواهید بود. این زمان تحقق جدیت ایده هایی است که در ذهن خود داشته اید ، این زمان کار کردن بر روی آن است. شما باید از دوستان و دشمنان خود آگاه باشید و در اطراف آنها کمی مراقب باشید.

سعی کنید در این مقطع در مورد برنامه های خود با کسی صحبت نکنید.

در تاریخ 30 آبان ، مشتری به سمت طوفان حرکت خواهد کرد. به دلیل کم بودن سطح کره زمین ممکن است تأثیر منفی بر زندگی شما بگذارد ، اما به دلیل وجود کیوان ، شرایط مطلوب شما را در قالب خوشبختی مادرانه ، خوشبختی ملک ، وسیله نقلیه و غیره به شما منتقل خواهد کرد.

به دلیل حضور نشانه حاکم ، موانع و موانعی که با شما روبرو بودند ، همچنان پابرجاست اما تا اواسط سال ، به محض تغییر نشانه حاکم ، رشد تدریجی در خود خواهید دید.

در حال حاضر زندگی شتابزده و تصمیم گیری عجولانه می تواند برای شما بسیار بد باشد، سعی کنید از این امر جلوگیری کنید.

در ابتدای سال عطارد ، مشتری خورشید و زحل در ساحل خواهد بود. تأثیر این امر نتایج متفاوتی را برای شما به همراه خواهد داشت. تا اواسط سال  نشانه حاکم وارد عقرب خواهد شد که از اهمیت بالایی برخوردار است. با جابجایی در خانه 2 می توان انتظار داشت که امور مالی غیرمنتظره یا املاک اجدادی به دست بیاورید.

 اگر مدت زیادی است که با افراد درون خانواده در هر نوع مشاجره حقوقی بوده اید ، پس سعی کنید اکنون آن را حل کنید ، زیرا انتظار می رود نتایج به نفع شما باشد.

حافظ:

عشق تو نهال حیرت آمد

وصل تو کمال حیرت آمد

بس غرقه حال وصل کآخر

هم بر سر حال حیرت آمد

تفسیر: با رسیدن به وصال یار کمالات تو بیشتر خواهد شد. از هر طرف درهای رحمت به سویت باز می شود. با کمک یار جهانی را زیر و رو می کنی که همگان در حیرت می مانند. توسل به خدا کن و همت داشته باش.

 


طالع بینی متولدین آبان

قرائت فال 1399 برای آبان ماهی ها نشان می دهد که پروردگار عقرب ، مریخ در زودیاک خود نشسته است ، به همین دلیل در محل کار خود موفق خواهید بود. این شرایط شما را ترغیب می کند تا آن دوچرخه یا اتومبیل رویایی را که قصد خرید آن را کرده اید بخرید و در کل از سلامتی خود برخوردار شوید.

 در نمودار تولد امسال نتایج مثبتی در خانه 2 ایجاد شده است و این باعث افزایش افتخار و اقتدار شما در بین دوستان و همکاران شما خواهد شد. جدای از این ، ماه در خانه 9 شما حضور دارد و مریخ با دیدن ماه نتیجه نتایج غیر منتظره ای در ماه دارد که می تواند نتایج خوبی را به شما بدهد.

 امسال نقش مهمی را ایفا می کند زیرا به شما کمک می کند تا کارهایی را که خیلی روی آن کار کرده اید تمرکز کنید و به آنها برسید. اما به دلیل دید کیوان ممکن است شما صبر نداشته باشید.

در ابتدای سال ، زحل تغییر خواهد کرد و این باعث افزایش سطح خوشبختی شما خواهد شد زیرا اتفاقات خوب به دست شما می رسد. اما این مکان همچنین مکانی است که خواهر و برادرهای جوان را تحت تأثیر قرار می دهد ، بنابراین ممکن است شما هم نگران آینده خواهر و برادرهای جوان باشید.

در تاریخ 30 مارس مشتری به عقب می رود. ارباب خانه 5 از زودیاک شما و در حال حاضر مشتری به همراه کیوان ، شرایط مطلوب را ایجاد می کند. این تغییر برای موفقیت شما بسیار مهم است زیرا در اینجا شما قادر خواهید بود تا تمام انرژی را در درون خود هدایت کنید.

چشم انداز مشتری نیز در خانه 9 سقوط می کند ، به همین دلیل شما نیز ثروت خوبی کسب خواهید کرد. همچنین در خانه 7 ، دید مشتری از 5 باعث می شود زندگی خانوادگی شما برآورده شود. از طرف شریک زندگی خود پشتیبانی زیادی دریافت خواهید کرد.

تغییر مکان مجدد زحل در اردیبهشت  ممکن است مشکلاتی را برای شما به ارمغان بیاورد ، زیرا دیدگاه خود در مورد شانس را دارد و این ممکن است به طور ناگهانی باعث ایجاد مشکلاتی در محل کار شما شود.

چشم انداز مریخ در خانه 3 شما،  می تواند تأثیرات منفی بر احترام و عزت ، تحصیلات شما بگذارد و در مورد فرزندتان موضوعاتی را برای شما به وجود آورد.

Taroot.ir پیشنهاد می کند که برای دستیابی به حداکثر نتیجه از آن ، باید روزانه زندگی خود را به طور منظم چک کنید و از روز خود به روشی برنامه ریزی شده استفاده کنید.

در اردیبهشت ، مشتری به سمت طوفان حرکت می کند و این نتایج بدی به شما می دهد.

در تاریخ 10 تیر ، مشتری به سمت نشانه حاکم باز خواهد گشت و پس از آن تمام فعالیتهایی که گیر افتاده یا متوقف شده است ، از سر گرفته می شود و هرگونه مشکل در مورد معاملات پولی برطرف می شود و  در خانه شادی زیادی خواهید داشت.

در تاریخ  23 شهریور ، مشتری پیشرو خواهد شد و شما پول دریافت خواهید کرد. برای دانش آموزان ، این زمان فرخنده برای شروع تحصیل است. چشم انداز مشتری در خانه ششم به شما در مبارزه با بیماری ها و تجربه سلامتی کمک می کند.

در مهرماه زحل پیشرفت خواهد کرد و ممکن است خبرهای خوبی از خواهر و برادرهای جوان دریافت کنید. سفرهای کوچک اما مهیج نیز می توانند اتفاق بیفتند.

در ابتدای سال ، نشانه حاکم در خانه هشتم نشسته است و به همین دلیل احتمال تغییر مکان برای زندگی در شما وجود دارد. . همچنین ممکن است خانه قدیمی خود را مرمت و نوسازی کنید.

در این مدت مراقب سلامتی خود باشید. نشانه حاکم در محل ثروت نشسته خواهد ماند. از نظر ثروت، زمان خوب خواهد بود ، به خصوص اگر برای گرفتن وام نیاز به موافقت داشته باشید.

در تاریخ 2 مهر نشانه حاکم به خانه هفتم می آید که ممکن است در زندگی متاهل شما لرزه هایی به همراه داشته باشد. و همچنین ممکن است شما نگران سلامتی همسرتان باشید. اختلافات خانوادگی نیز ممکن است ایجاد شود. پس با دقت به امور خانوادگی بپردازید

در عین حال ، نشانه شما وارد زودیاک می شود که می تواند عزت نفس شما را افزایش دهد اما اعتماد به نفس بیش از حد نیز می تواند باعث بروز مشکلاتی شود. صبر داشته باشید ، با تمرکز کار کنید و مطمئناً موفق خواهید شد.

همچنین برای زوجین خوشبختی وجود خواهد داشت و کسانی که به دنبال کسی می گردند ممکن است یک نفر مناسب را برای آنها پیدا کنند. همچنین احتمال ازدواج عاشقانه نیز وجود دارد.

در30 آبان ، مشتری دوباره به عقب خواهد رفت و کار شما را بالا می برد و سطح انرژی را افزایش می دهد. سرنوشت به نفع شما شروع به کار خواهد کرد.

حافظ:

سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش

که دور شاه شجاع است می دلیر بنوش

شد آن که اهل نظر بر کناره می‌رفتند

هزار گونه سخن در دهان و لب خاموش

تفسیر رازها و درد دلهایت را حفظ کن و سرپوشی روی آن بگذار. خداوند تو را از بندی که در آن گرفتار هستی نجات می دهد، به شرط آنکه برای رسیدن به ایمان و صفای دلت تلاش کنی. خودت صلاح کار را بهتر می دانی اگر از نتیجه اش باخبری پس یاعلی بگو که عده ای نیز به تو کمک می کنند.


طالع بینی متولدین آذر

قرائت فال 1399 نشان می دهد که امسال انتظار می رود برای متولدین آذر بسیار فرخنده باشد ، زیرا در ابتدای سال ، مشتری در علامت زودیاک خود باقی خواهد ماند. ایجاد نتایج مفید شما را با انرژی جدید پر می کند. گفته می شود که به دلیل مشتری در زودیاک ، نقاط ضعف شما در مقابل افراد ظاهر نمی شود و با این کار می توانید مشکلات خود را برطرف کنید.

ونوس جای ثروت دارد ، به همین دلیل وضعیت اقتصادی شما خوب خواهد بود زیرا زهره صاحب خانه 2 است و محل ثروت را اشغال می کند.

سرنوشت امور امسال بسیار نیک خواهد بود زیرا ارباب سرنوشت در زودیاک شما نشسته است. ارباب خانه 10 ، عطارد در مرکز در کنار مشتری ، زحل قرار دارد و با تلاش خود طرحهای جدیدی در این زمینه پدیدار خواهد کرد ، خصوصاً برای همه افرادی که اهل حوزه آموزش هستند. همچنین فرصتی برای رفتن به تحصیل در خارج از کشور وجود دارد. مریخ ، که پروردگار خانه 5 است که آموزش و پرورش است ، در جایگاه دوازدهم قرار دارد که به افراد این ماه القا می کند به خارج از کشور بروند.

Taroot.ir پیشنهاد می کند که برای دستیابی به حداکثر نتیجه از آن ، باید روزانه زندگی خود را به طور منظم چک کنید و از روز خود به روشی برنامه ریزی شده استفاده کنید.

با ماندن در جایگاه هفتم ، نشانه حاکم می تواند باعث تلخی در ازدواج شما شود. با همسر خود رابطه عشق و اعتماد داشته باشید. برای دوستداران روابط جدید ، نشانه این ماه می تواند دلیل جدایی شود.

در آغاز سال ، کیوان وارد برج طوفان خواهد شد. خانه 2 به عنوان یکی از عوامل اصلی ثروت و خوشبختی خانواده در نظر گرفته می شود. به همین دلیل احتمالاً وضعیت مالی شما همچنان پابرجاست و فضای عشق و آرامش در خانواده بوجود خواهد آمد. شما می توانید از یک عضو بزرگتر خانواده پشتیبانی خوبی دریافت کنید.

مشتری در تاریخ 11 فروردین با کیوان وارد برج طوفان خواهد شد که در شخصیت شما تغییراتی ایجاد می کند. شهرت شما بیشتر می شود ، افتخار و جایگاه شما در خانواده بیشتر می شود. نمای مشتری در خانه 5 می تواند شانس ابتلای شما به بیماری را کاهش دهد. 

بازنگری مجدد کیوان در 22 اردیبهشت اتفاق می افتد. می تواند فقدان ثروت و وضعیت اختلاف در خانواده ایجاد شود. در حال حاضر هیچ معامله ای انجام ندهید زیرا به دلیل تأثیر سیاره قادر نخواهید بود پولی را که گرفته شده بپردازید. همچنین ممکن است در بازپرداخت پولی که به مردم وام داده اید ، مشکل داشته باشید.

مشتری به سمت طوفان حرکت می کند و پس از آن می توانید در اوضاع اقتصادی تأثیر متفاوتی کسب کنید. اما رضایت ذهنی به تدریج افزایش می یابد و موفقیت حاصل می شود.

در تاریخ 10  تیر ، مشتری حرکت می کند و کارهای ناقص شما از گذشته در این زمان قابل تحقق است.

مشتری در تاریخ 23 شهریور مترقی خواهد شد و پس از آن می توانید بر روی تهیه برنامه های آینده تمرکز کنید.

در 30 آبان ، مشتری قادر خواهد بود به عقب برگردد ، پس از آن شما می توانید برای تحقق رویاهای خود سخت تلاش کنید.

همچنین می توانید پشتیبانی لازم را از قوانین داخلی خود دریافت کنید.

همچنین نشانه حاکم در تاریخ 2 مهر به مقام ششم حرکت خواهد کرد و مقام دوازدهم را اشغال خواهد کرد. نشانه حاکم در خانه ششم می تواند منبع دشمنی و بیماری برای شما باشد. مقام ششم نیز یک رقابت است ، بنابراین با رقابت و چالش هایی روبرو خواهید شد. از هزینه های بیهوده خودداری کنید. فقط در صورت لزوم صرف کنید.

کیوان در مهر پیشرفت خواهد کرد. بار دیگر وضعیت برای شما تغییر خواهد کرد. ناگهان می توان چشم انداز پول ایجاد کرد. در این زمان پول وام نیز قابل دریافت است.

حافظ:

ساقیا آمدن عید مبارک بادت

وان مواعید که کردی مرواد از یادت

در شگفتم که در این مدت ایام فراق

برگرفتی ز حریفان دل و دل می‌دادت

تفسیر: به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

 


طالع بینی متولدین دی

قرائت های فال 1399 نشان می دهد که زحل ، سیاره حاکم برج برج در قسمت دوازدهم زودیاک شما خواهد نشست. این نشان می دهد که مشکلات مالی که سال گذشته با آنها روبرو بودید ، در ابتدای سال جاری نیز ادامه خواهد داشت. وجود 5 علامت در نمودار فال سال شما می تواند مشکلات جزیی را برای شما ایجاد کند. اما برای افرادی که مشاغل شخصی خود را اداره می کنند نیز مزایایی خواهد داشت. در این زمان فرصتی برای گسترش مشاغل خود در خارج از محل زندگی دریافت خواهید کرد.

 می توانید در زمینه واردات و صادرات نیز موفقیت کسب کنید. همچنین احتمال مسافرت در خارج از کشور یا دور از محل تولد شما نیز وجود دارد.

حضور مریخ در خانه یازدهم شما این قدرت را به شما می دهد که می توانید با هر مشکلی در داخل و خارج خود مبارزه کنید. امسال مرحله اول حرکات زحل روی زودیاک شما پایان می یابد و به شما آرامش زیادی می بخشد. کیوان در ابتدای سال تغییر خواهد کرد و وارد نشانه شخصی شما می شود. حضور زحل در زودیاک خود شما نتایج مفیدی را برای شما به وجود می آورد و این امر تغییر قابل توجهی در محل کار شما به همراه خواهد داشت.

در ابتدای سال ، دوازدهمین موقعیت دستی زودیاک شما حضور چهار سیاره را خواهد داشت و این باعث افزایش احساس ایمان به شما می شود. بعد از تغییر نشانه حاکم در خانه یازدهمشرایط فرخنده می شود و این از بسیاری جهات برای شما سودمند خواهد بود

Taroot.ir پیشنهاد می کند که برای دستیابی به حداکثر نتیجه از آن ، باید روزانه زندگی خود را به طور منظم چک کنید و از روز خود به روشی برنامه ریزی شده استفاده کنید.

در تاریخ 11 فروردین ، مشتری مکان ها را تغییر می دهد و به زودیاک شما منتقل می شود. اگرچه درجه ای از مشتری کم حیرت تلقی نمی شود ، اما حضور زحل در علامت شما باعث ایجاد شرایط مساعد می شود. شما می توانید از این مزایا در توانایی های بدنی خود ، ایجاد برنامه ، ثروت ، اعتبار ، روابط ، وضعیت بالاتر و غیره بهره مند شوید. تأثیر این جنبش به طور مساوی در هر زمینه تقسیم می شود و ممکن است در زندگی کاری خود با کندی کمی روبرو شوید. اما جدا از این ، شما در زمینه های مختلف به مزایایی خواهید رسید.

در 22 اردیبهشت ، زحل به علامت شخصی شما به حالت عطف می رود. این می تواند باعث شود شما علاقه به کار خود را از دست بدهید. ممکن است احتمال تغییر در محل کار وجود داشته باشد. در این زمان باید مراقب دشمنان ناشناس باشید. ممکن است افراد سعی کنند به اعتبار شما آسیب برساند.

در تاریخ 10 تیر ، مشتری به خانه دوازدهم نشان شما حرکت می کند. شما می توانید در کارهایی که مدتی گیر کرده بود شرکت کنید. احتمال تغییر مکان نیز در کنار احتمال خرید خانه جدید زیاد است. با پیشرفت مشتری در 23 شهریور ، شروع به ساختن برنامه های آینده می کنید و اعتماد به نفس جدیدی را در درون خود خواهید یافت.

در تاریخ 30آبان ، مشتری به نشان حاکم می رود و شما قادر خواهید بود با تمام انرژی، حرفه ای خود را بسازید و موفق خواهید شد به زودی به حرفه رویایی خود برسید.

 در ابتدای سال ، نشانه حاکم در خانه ششم خانه زودیاک شما نشسته است که می تواند برخی از مشکلات به خصوص درد جسمی را برای شما ایجاد کند. مشکل کمردرد ، درد مفاصل می تواند شدید شود.

دشمنان همچنین می توانند در این زمان رشد کنند. ممکن است مجبور شوید سختی های زیادی را برای پیروزی در رقابت خود وارد کنید. به خصوص آنهایی که دانشجویانی هستند که تحصیلات عالی را در خارج از کشور دنبال می کنند ، نیاز به آگاهی دارند. از ارتباطات غیر ضروری و نامطمئن خودداری کنید.

در 2 مهر ، نشان حاکم در محل 5 علامت زودیاک شما قرار خواهد گرفت. ماندن در جایگاه 5 می تواند کمی برای شما مشکل ایجاد کند و شما را در یک معضل قرار دهد.

افتخار شما را با تأثیر زیاد آن، بالا می برد ، اما برای بدست آوردن این افتخار باید سخت تلاش کنید. برای افرادی که سعی در آموزش عالی دارند و زوج هایی که فرزندانشان را برنامه ریزی می کنند ، امسال برای شما سودمند خواهند بود.

زحل در مهرماه به تدریج پیش می رود و بدین ترتیب پتانسیل شما در منطقه کار افزایش می یابد.

 همچنین ممکن است از منابع غیر منتظره کمک مالی دریافت کنید. در این زمان می توانید پول خود را در بورس سهام و غیره قرار دهید و از آنها مزایایی انتظار دارید.

حافظ:

نوبهار است در آن کوش که خوشدل باشی

که بسی گل بدمد باز و تو در گل باشی

من نگویم که کنون با که نشین و چه بنوش

که تو خود دانی اگر زیرک و عاقل باشی

تفسیر: برای کاری که نیت کرده اید اگر تلاش کنید خیلی زود به مرادتان می رسی. شانس به شما رو کرده، حیف است اگر آن را از خود دور کنید. روزگارتان آنقدر خوب می شود که تمام غم ها و غصه های گذشته را فراموش می کنید. برای رسیدن به مرادتان کمی سختی می کشید ولی اگر عاقل باشید به راحتی به نیات خودتان می رسید.

 


طالع بینی متولدین بهمن

کیوان در موقعیت  سود و منفعت  در خانه یازدهم است و این نشانگر آن است که شما از نظر مالی سال خوبی خواهید داشت.

زهره در خانه دوازدهم نشسته است و دیده شده است که به دلیل ونوس در خانه دوازدهم ، هر کار مرتبط با امور مالی شما نتایج قابل قبولی خواهد داد.

ارباب خانه کار امسال در زودیاک حضور دارد. به همین دلیل ، شاهد افزایش فرسودگی در زمینه کار، پیشرفت ، شغل جدید ، مشاغل جدید خواهید بود.

سیاره ای که مسئولیت مواردی مانند افتخار و غرور را بر عهده دارد ، عطارد است که همچنین صاحب خانه 5 است که مسئولیت رفاه فرزندان شما را بر عهده دارد ، تحصیلات و روابط شما و عطارد در حال ایجاد شرایط مطلوب در کنار خورشید است و شما از مزایای آن بهره مند خواهید شد از این موارد در همان زمان ، ایجاد شرایط فرخنده است که به عنوان یک روند کاملاً مثبت برای شما کار می کند و به شما نتیجه مثبت می دهد.

در ابتدای سال شاید کمی ناخوشایندی و مریضی داشته باشید. به همین دلیل ، هزینه ها و پریشانی های جسمی که منجر به ضعف می شود مانند سردرد ، درد گلو و غیره می تواند رخ دهد.

زحل تا 22 اردیبهشت به حالت گذشته می رود و پس از آن ممکن است مشکلات شما بیشتر شود. حتی اگر به دلیل موقعیت زحل با این مسائل روبرو شوید ، این شرایط به شما روشهای غلبه بر مشکلات را نشان می دهد.

نگران نباشید و بیشتر به جسم خود در این سال توجه کنید.

تاروت دات آی آر پیشنهاد می کند که برای دستیابی به حداکثر نتیجه در سال جدید، باید روزانه زندگی خود را به طور منظم چک کنید و از روز خود به روشی برنامه ریزی شده استفاده کنید.

در تاریخ 11 فروردین ، مشتری به مقام دوازدهم زودیاک شما خواهد رسید و این فرصتی برای شما ایجاد می کند که بتوانید از زادگاه خود دور شوید. اما حضور مشتری در خانه دوازدهم بعضی اوقات باعث صدمه بیشتر می شود و همین امر باعث می شود شما تصمیم نادرست بگیرید و کمی از آن غافل باشید.

پس:

قبل از سرمایه گذاری در هر نقطه سعی کنید خوب تمام جوانب را بررسی کنید.

در تاریخ 25 اردیبهشت ، مشتری تبدیل به گذشته خواهد شد و این میزان سود شما را افزایش می دهد.

در این زمان ، شما می توانید در هر دو موقعیت از محل تولد و از خارج خانه مزایای خوبی کسب کنید.

فرصتی برای تحقق برنامه های قبلی خود خواهید داشت.

در تاریخ 10 تیر ، مشتری مجدداً به ساحل باز خواهد گشت.

کارهای متوقف متوقف شده را میتوانید با سرعت  به نتیجه برسانید. همچنین می توانید از دارایی اجدادی یا از قبل پس انداز شده خود  بهره مند شوید.

با این حال ، ترکیب مشتری - مشتری نیز تشکیل می شود که به اختلافات و امور مربوط به املاک نیز اشاره دارد.

پس از پیشرفت مشتری در 23 آذرماه ، شما دوباره قادر خواهید بود برای ساختن برنامه های بعدی متمرکز شوید و همچنین فرصت سفرهای مختلف را دارید.

مشتری در تاریخ 30 آبان مجدداً به عیادت خواهد رسید. پس از این ، شما بر دشمنان و مشکلات بزرگ خود پیروز خواهید شد. همچنین شرایط برای خرید خانه و یا تغییر آنه به خانه جدید مهیا می شود.

همچنین مزایای مرتبط با آموزش را نیز دریافت خواهید کرد

در 3 دی ماه ، تغییر وضعیت در خانه 4 شما قرار دارد که به عنوان محلی که بر مادر ، خانه ، وسیله نقلیه و شادی شما تأثیر می گذارد ، محسوب می شود. این ترکیب می تواند موفقیت های زیادی را برای شما رقم بزند. اگر نوسازی خانه برای مدت طولانی معلق بوده است ، پس زمان انجام این کار برای شما مناسب است.

شما همچنین ممکن است یک وسیله نقلیه جدید بخرید.

زحل در 8 مهر پیشرفت خواهد کرد و پس از آن مشکلات شما شروع به کاهش می کند و شما همچنین قادر خواهید بود هزینه های خود را کنترل کنید. دشمنان  و مشکلات نیز ضعیف خواهند بود.

در محل کار احتمال تغییر وجود دارد. رشد در کار، شغل جدید یا موفقیت در پروژه کاری شما بسیار محتمل است.

حافظ:

روز هجران و شب فرقت یار آخر شد

زدم این فال و گذشت اختر و کار آخر شد

آن همه ناز و تنعم که خزان می‌فرمود

عاقبت در قدم باد بهار آخر شد

تفسیر:  اقبال شما بلند است و بخت به شما روی آورده، روزهای غم و سختی تمام شده و فال شما بسیار فرخنده و نیکوست. به زودی نعمت و برکت به زندگی تان سرازیر می شود. شکرگزار خداوند باشید و از یاد او غاف نشوید.

شکیبایی رمز مهم موفقیت است، با ایمان و صبر می توانید بر مشکلاتی که سر راه شما ظاهر می شوند به راحتی غلبه کنید. به زودی خبر خوشی دریافت می کنید، ملاقات مهمی در پیش دارید که اثر مثبتی روی زندگی شما خواهد گذاشت.

 


طالع بینی متولدین اسفند

برای افراد متولد اسفند ، امسال می تواند به طرز حیرت آور باشد. امسال خانه 10 شما توسط عطارد ، مشتری ، خورشید ، کیوان با هم اشغال خواهد شد ، که شرایط فرخنده را ایجاد می کنند. با این تأثیر ، در شغل خود فرصت های جدیدی کسب خواهید کرد.

شما همچنین در دنیای تجارت موفقیتهای عظیم کسب خواهید کرد. مشتری ، صاحب زودیاک ، در نشان خود حضور دارد که نتایج مفیدی را کسب می کند. با این اثر ، می توانید تبلیغات و ارزیابی های خود را دریافت کنید. همچنین از سالمندان خود پشتیبانی و احترام خوبی کسب خواهید کرد. مریخ خانه نهم در جای خود حضور دارد و همین امر نتایج مثبتی را برای شما نشان می دهد.

عطارد به همراه خورشید نتایج فرخنده ایجاد می کند و این نشانگر نتایج مفیدی برای همسر شما است. مشتری به همراه عطارد نیز شرایط زناشویی را ایجاد می کند.

سیاره زهره جای سود را اشغال می کند و زندگی عاشقانه شما به سعادت می رود. افراد مجرد ازدواج نکرده می توانند عشق خود را پیدا کرده و راهی سفری عاشقانه شوند. امسال می توانید به عنوان یک توریست از یک ایستگاه تپه یا خارج از کشور بازدید کنید.

در آغاز سال ،  محل کار شما به محل درآمد می رسد. حرکت کیوان منجر به بارندگی پول می شود اما هزینه ها نیز افزایش می یابد. جدا از این ، ممکن است مشکلات بهداشتی نیز وجود داشته باشد.

Taroot.ir پیشنهاد می کند که برای دستیابی به حداکثر نتیجه از آن ، باید روزانه زندگی خود را به طور منظم چک کنید و از روز خود به روشی برنامه ریزی شده استفاده کنید. 

در تاریخ 11 فروردین ، تغییر مشتری نیز در نقطه سود خواهد بود که همچنان به تقویت  شما ادامه خواهد داد. از نظر سلامتی برای شما خوب خواهد برد. اگر مدت طولانی است که از یک بیماری رنج می برید ، در این زمان می توان آن را درمان کرد. مشتری نیز ارباب کارما است ، بنابراین ، سخت کوشی می تواند همانطور که انتظار می رود نتایج مطلوب را به شما بدهد.

زحل در 22 اردیبهشت به حالت عطف برپا خواهد شد و پس از آن جریان پول می تواند کند شود. مشکلات جسمی نیز می تواند افزایش یابد. همچنین ، در مورد سلامت فرزندان خود محتاط باشید و افرادی که دانش آموز هستند ، باید کمی نسبت به آموزش آنها دقت کنند.

زحل در مهرماه پیشروی خواهد کرد و پس از این ، کار شما دوباره شروع به افزایش خواهد کرد و چیزهایی که قبلاً از گذشته متوقف کرده اید سریع ظاهر می شود.

 مشتری به صورت واژگونی پیش خواهد رفت و در این زمان ، این حرکت نتایج فرخنده به شما می دهد. حتی مقدمات ازدواج هم انجام خواهد شد. شما همچنین از خوشحالی زندگی متاهل لذت خواهید برد.

پس از این اتفاق ، در تاریخ 10 تیر ، مشتری به سمت کج پیکان می رود. وقت شما در انجام تمام وظایف خود از یک ماه یا سال گذشته صرف خواهد شد. در تاریخ 23 شهریور ، مشتری پیشرفت خواهد کرد. این تغییر باعث می شود تا شما را برای آمادگی و برنامه ریزی های مناسب خود فتنه کنید. به محض بازگشت مشتری در تاریخ 30 آبان به برج طوفان ، برنامه های شما شروع به نمایش نتایج می کنند.

نشانه حاکم در ابتدای امسال در خانه 4 حضور خواهد داشت و کمی شما راجع به کارها سردرگم می کند. اگر در حال تهیه وسیله نقلیه جدید یا خانه جدیدی از طرف دوست یا هر کس دیگری هستید ، محتاط باشید ، اقدامات احتیاطی زیادی را انجام دهید.

در همین زمان ، نشانه حاکم خانه ی دهم را نیز اشغال می کند و این باعث می شود تا برای موفقیت سخت تلاش کنید ، اما مطمئناً نتیجه خواهید گرفت.

با توجه به تغییر  نشانه ها ، این امر شما را ترغیب می کند خطرات خود را انجام داده و کارهای خود را بدون تردید انجام دهیدنشانه حاکم در حال حرکت به خانه 9 است که پس از آن علاقه شما به معنویت افزایش می یابد ، فضای خانه نیز می تواند کمی مذهبی باشد. همچنین می توانید از یک مکان زیارتی بازدید کنید. جدای از این ، شانس شروع به نفع شما خواهد کرد.

حافظ:

شب وصل است و طی شد نامه هجر

سلام فیه حتی مطلع الفجر

دلا در عاشقی ثابت قدم باش

که در این ره نباشد کار بی اجر

تفسیر زمان هجران به سر آمده و صبح صادق دمیده است. شب سیاه به پایان رسیده و حالا نوبت تو می باشد به عهدی که بسته ای عمل کنی. نگرانی که دوباره همه چیز به هم بریزد و از وصال یار بی بهره بمانی. دیگر طاقت هجران نداری.

 

فال تاروت کبیر  - فال تاروت صغیر  - فال حافظ