دختر نوجوان یک مهندس شرکت اپل ویدئویی از آیفون ایکس در یوتیوب منتشر کرده است که این کار باعث عصبانیت مسئولان شرکت اپل شده و این مهندس را از شرکت اخراج کردند.

اپل یکی از مهندسان خود را اخراج کرده زیرا دختر نوجوان او ویدئویی از آیفون ایکس را در یوتیوب منتشر کرد.

 اپل یکی از مهندسان پروژه آیفون ایکس خود را اخراج کرده زیرا دختر نوجوان او جزئیاتی از این موبایل را در یوتیوب منتشر کرده بود.

بروک آملیا پیترسون در هفته گذشته ویدئویی از دهمین سالگرد تولید آیفون را منتشر و ادعا کرد که برای دیدن پدرش به مقر جدید اپل در کالیفرنیا می رود. پیترسون نخستین ویدئوی خود را هنگام بازدید از Caffe Macs (کافه تریا در مقر اپل) منتشر کرد. در این ویدئو پدر او با استفاده از آیفون ایکس به طور خودکار بهای ناهار را می پردازد و سپس به دخترش اجازه می دهد از آن استفاده کند. البته به درخواست اپل این ویدئو از وب سایت یوتیوب حذف شده است.

او در این ویدئو Control center و دوربین دستگاه را فعال می کند. همچنین  پدر پیترسون یکی از animoji ها را فعال می کند.  این در حالی است که پدر پیترسون از فیلمبرداری دخترش آگاه بوده است.
اما در ویدئویی دیگر او اعلام کرد پدرش  به دلیل انتشار ویدئوی او شغل خود را از دست داده  زیر ا قوانین اپل را زیر پا گذاشته است.