فال روزانه متولدین فروردین ماه

 امروز شما بر سر دوراهی قرار می گیرید. از یک طرف می خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می کند.

 
فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 باوجود اینکه امروز روابط دوستانه برایتان بیشتر از قبل اهمیت دارد، ولی از درگیر شدن در مسائل عاطفی تردید دارید. شما باید به جای تمرکز کردن روی زمان حال بیشتر به آینده توجه کنید. از حضور پیدا کردن در جمع های نامطمئن خودداری کنید. چرا که اگر در مورد شک ها و تردیدهایتان با افراد دیگر صحبت کنید به مشکلات تان اضافه می شود، پس قبل از اینکه در مورد احساساتتان با کسی حرفی بزنید چند روزی صبر کنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

مثل اینکه امروز پنهان کردن عصبانیت و خشم برای شما از ابراز کردن احساس واقعی تان راحت تر باشد. شاید می ترسید که وقتی شروع به حرف زدن کردید دیگر نتوانید جلوی خودتان را بگیرید! بنابراین ظاهرا اصلا حرف نزدن مطمئن تر است. متاسفانه اگر احساسات منفی نهفته در وجودتان تبدیل به خشم و عصبانیت شود روزهای آینده روابط و تعاملاتتان در محل کار پیچیده و بغرنج می شود. بنابراین بهتر است بر ترسهایتان غلبه کرده و در مورد حقایق پنهانی وجودتان صحبت کنید.
 

 فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز شما مجبور می شوید تصمیم نهایی خودتان را مطرح کنید. اگر در محل کارتان سو تفاهمی وجود داشته باشد با نزدیک شدن به افراد هم فکر خود می توانید آنها را بر طرف کنید. به قدرت های خودتان شک نکنید. زمانی که شما در حال صحبت یا کار کردن هستید منطقی بودن به قدرت شما اضافه می کند.

 

 فال روزانه متولدین مرداد ماه

مثل اینکه شور و هیجان عاطفی در شما رو به کم  شدن می رود. امروز شما بیشتر دوست دارید جایگاه بی طرفانه داشته و به نظریات افراد دیگر گوش فرا دهید. اما شاید هم عنوان کنید که نیازهای افراد دیگر را در لیست برنامه های خود گنجانده اید. و این مهربانی ها  نداشتن تمرکز و بی توجهی را جبران نمی کند. پس در حالیکه بر روی چیزهایی که پیش رو دارید متمرکز می شوید، چشمانتان را نیز باز کنید.
 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

گاهی اوقات شما از قرار گرفتن در گفتگوهای احساسی پرهیز می کنید، اما حالا که بهرام در هشتمین خانه شما- یعنی خانه صمیمیت و دوستی- قرار دارد، شما عاشق قرار گرفتن در فضاهای احساسی شده اید. اما هنوز هم احساس آسیب پذیری می کنید و به خاطر همین نمی توانید به اندازه کافی از این موقعیت لذت ببرید. با وجود این نگذارید ترسهای درونی تان شما را از تجربه کردن زیبایی های عشق محروم کند.

 

 فال روزانه متولدین مهر ماه

فکر نکنید که شما قادر به فهمیدن عکس العمل دیگران هستید. به جای اینکه کلمات تان را سبک و سنگین کنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت کنید که مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دیگران نشان دهید. آنها برای شنیدن حرف های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می دهند، اما اگر بفهمند که شما با آنها مخالفید به حرف هایتان اهمیتی نمی دهند.

 

 فال روزانه متولدین آبان ماه

شما هر وقت لازم باشد در افکار و ایده های جدی از همه پیشی می گیرید و بهتر عمل می کنید و شاید هم تنها کسی هستید که مشتاق درگیر شدن در بحث های پیچیده احساسی می باشید (وقتی که افراد دیگر اینگونه نیستند). اما خیلی به خودتان سخت نگیرید، وگرنه از مسیر درست منحرف می شوید. به جای اینکه تلاش کنید حتما خط سیر مستقیم و ثابتی را برای خود برگزینید، بدون تلاش برای کنترل کردن نتیجه کار، اجازه بدهید در مسیر خود پیچ وتاب و گردش داشته باشید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

معمولاً شما نمی توانید بدون اینکه عقاید خود را از دست بدهید احساسات خود را ابراز کنید و این موضوع کمی عجیب است، اما با این وجود شما باز هم می توانید هر دو روی سکه را ببینید! وقتی که شما مجبور نیستید تسلیم منطق و قانون شوید، شور و هیجانات عاطفی جذاب می شوند. به جای سازگاری و توافق کردن الان بهتر است که بر رویاهای خود پافشاری کرده و با کسی که بهش اطمینان دارید در موردشان صحبت کنید.

 

 فال روزانه متولدین دی ماه

به خاطر تغییراتی که تازگی در زندگی تان ایجاد شده، طی این چند هفته گذشته انتظارات شما از روابط دوستانه تان بیشتر شده است. خیلی خوب است که دوباره برای خود اهداف مهم تری را ایجاد کنید، البته قبل از اینکه واقعیت ها این کار را برایتان بکنند!! رویاهای کاذب و دورغین به شکست می انجامد، پس تا موقعی که فرصت دارید، واقعیت ها و حقایق مربوط به خود را دوباره بررسی کنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

از کارهایی که می خواهید انجام دهید در ابتدا اطمینان کامل به دست بیاورید و بعد اقدام نمایید، زیرا ممکن است کاری را که شروع کرده اید باعث پشیمانی شما شود، و دیگر راهی برای ادامه آن نداشته باشید. در برنامه ها و نقشه هایی که دارید یک بازنگری را انجام دهید. شما به مرحله ای رسیده اید که بهتر است با منطق و تفکرتان پیش بروید نه این که به حرف ها و الهاماتی که از قلب تان می آید گوش دهید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 امروز صحبت کردن در مورد تمایلات شخصیتان می تواند برایتان دردسرساز باشد. جالب است که کار کردن با واقعیت ها برای شما راحت تر است. اکنون که ماه در برج سنبله قرار گفته است شما را از درگیر شدن با مسائل حقوقی باز می دارد. به حسهای خودتان توجه کنید اما بر پایه عقلانیت کار کرده و نسبت به داده های بی اساس بی توجه باشید.

فال تاروت