تدریس خصوصی SRMMT&T چه تفاوتی با دیگر روش ها دارد؟

1. هزینه‌ها به صورت ساعتی و جلسه‌ای تعریف نشده‌اند بلکه به صورت ماهیانه برآورد شده‌اند که از هزینه‌ی آموزش خصوصی ارزان‌ترین مؤسسات سطح تهران نیز به صرفه‌تر خواهد بود.
2. روش آموزش شما با توجه به هدف خاص شما از فراگیری زبان معین می‌گردد و برنامه‌های زمانی بسیار متنوعی در اختیارتان قرار می‌گیرد.
3. پیش از شروع آموزش، یک جلسه‌ی مشاوره‌ی تخصصی برایتان تدارک دیده شده است که در آن به همه‌ی مسائل و دغدغه‌های شما درباره‌ی آموختن زبان‌های انگلیسی و فرانسه پاسخ قانع کننده و البته دلگرم‌کننده داده خواهد شد.



برای اطلاعات دقیق‌تر از طریق تلگرام یا تلفن با شماره‌ی 09197765905 تماس حاصل نمایید.

در عصری که پیشرفت علم نه در ساعت و دقیقه و نه حتی در ثانیه بلکه در صدم و هزارم ثانیه خود را به رخ می‌کشد چرا برای آموختن یک زبان دیگر که در دنیای امروز نه یک امتیاز بلکه یک ضرورت است، چندین سال زمان و هزینه‌های گزاف صرف کنیم؟

آموزش خصوصی زبان‌ها یکی از راه‌هایی است که افرد برای صرفه جویی در زمان و یا انعطاف زمانی بر می‌گزینند اما ...

اما هزینه‌های آموزش خصوصی زبان‌ها گاه چنان عجیب و غریب و بی منطق است که امید و اشتیاق افراد به سوی آموزش خصوصی یک زبان را سرد و سردرگم می‌سازد  و دوره‌های گروهی یا به اصطلاح «ترمیک» نیز بسیار زمان‌بر و خسته کننده می‌شود به‌گونه‌ای که اکثر افراد در نیمه‌ی راه از آن دلزده خواهند شد. SRMMT&T امید، اشتیاق و رضایت از آموختن یک زبان دیگر را برایتان به ارمغان خواهد آورد.